Inlägg från: vanilj70 |Visa alla inlägg
  • vanilj70

Bröstförstoring 9

Ska jag låta tillverkare av implantaten påverka valet av klinik? Hur tänkte ni i den frågan var det viktigare att göra op hos en bestämd klinik eller var det viktigt att få "rätt" tillverkare av impl. Hoppas ni förstår hur jag menar

• vanilj70

Har läst mycket om "mylava-sidan" i tidigare trådar här men jag kan inte bli medlem där har mailat flera gånger men inget händer någon som vet varför det inte går att bli medlem där? Är det någon av er som brukar hålla till där?

• vanilj70

Oj! Var lite snabb att posta inlägget.
    Skulle ju tacka för svaret snuttungen ser att du brukar vara på mylava vet du varför det inte funkar?

• vanilj70

Snuttungen,
    Jag har mailat flera gånger utan att få svar flera veckor sedan första gången och när jag försöker nu så får jag bara "Undelivered Mail Returned to Sender" meddelande så mailen kommer inte ens fram. Har provat flera gånger.
    Vill också bli medlem ju!

• vanilj70

Snuttungen o Peisy,
    Tråkigt att det inte går att bli medlem när så många säger att det är en bra sida.

Det är inte det enda som går mig emot just nu. Har jättesvårt att få vara ifred så jag kan ringa från jobbet och när det väl lyckas så är det bara tel.svarare och jag kan inte be dom ringa upp eftersom jag inte vet vem som är på mitt kontor just då. Har ringt två olika och samma sak hos båda, otur eller va??? Är redan skit nervös för att ringa och det blir ju inte bättre av att man inte får svar när man äntligen tar sig samman.

• vanilj70

Peisy
    Har funderat på mailkontakt också men när jag så sitter och ska skriva så vet jag inte vad jag ska skriva, har börjat på säkert fem olika mail men ännu inte fått iväg något Men idag är vi inte så många på kontoret så jag ska försöka passa på att ringa när jag ser att dom andra sitter upptagna i telefon

• vanilj70

Bianca73, Grattis till din nya, är dom helt nya eller?

Igår fick jag iväg ett mail till kliniken jag tänkt välja (svårt att ringa från jobbet)så nu väntar jag bara att dom ska svara, hur lång tid det nu kan ta. Hoppar till varje gång det plingar till att jag fått mail vill så gärna få gång i det hela så jag kan få operationen innan sommaren är slut. Har redan hittan den bikini jag vill ha

• vanilj70

Deppig, får inget svar från klinikerna jag mailat. Mailade den ena i tisdag em och den andra i går morse men ännu har ingen av dom svarat Förstår att dom kanske har mycket att göra men nu har dom ju snart haft två arbetsdagar på sig. Får hitta på ett ärende ut från kontoret i morgon så jag kan ringa.

• vanilj70

Normalliten och ni andra som nyligen opererat hur går det??

• vanilj70

Normalliten och Peisy, det låter som om vi har ganska lika utgångsläge och önskar samma resultat därför undrar jag om ni kan tänka er att visa bilder på resultatet efter som det låter som om ni är nöjd så här långt. Hade ni bilder med till kliniken? I så fall var hittade ni dem? Är hel nojig för att inte kunna förmedla vad jag vill ha
    Min mail: vanilj70@hotmail.com

Svar på tråden Bröstförstoring 9