Bröstförstoring 9
juhuu! Äntligen har jag gjort det. 350 g gelehallon...lyft och förminskning av vårtgården. Men det gör ont...
juhuu! Äntligen har jag gjort det. 350 g gelehallon...lyft och förminskning av vårtgården. Men det gör ont...
Hejsan tjejer, jag är ny här...
Dag 5 efter operation, jag mår jättebra! Tar ändast en smärtstillande vid sängdags. Gjorde lyft, förminskning av vårtgård och la in "gelehallon" på VK.
Hej liny15
Ja, jättenöjd! Jag har hög smärttröskel...men det är inte alls så ont som jag trodde. Dag 1 var riktig riktig illa. Dag 2 mycket bättre. Dag 3 var jag på jobb igen.
Hej Abra
Lycka till, Charles vet vad han gör. Jag sa bara att jag ville ha bröst som passar min kropp, inga bomber.
Hej Vanilj70
Jag har velat och velat i 10 år. Ville vänta tills jag hade fått barn. Nu efter op ångrar jag absolut inte. Hoppas jag inte får några komplikationer, har ommöblerat en hel del där framme...Men det känns sååå bra!
Hej Abra,
Mamma till 2 är mitt andra nick
Jag är 178-65kg och hade 80A innan. Nu: 80C/D i sports bh. Vi långa kan ju bära upp lite större bröst. Jag la in 350g. Men jag hade ju nästan inget innan...