• vioola

Bröstförstoring 9

Hallå hallå

Smilla 20, ja har 89 cm i omkrets över brösten. Jag har 70D/DD. Du lär få riktigt stora boobs om du lägger in 400cc. Det lovar jag dig! :)

• vioola

Hej hej

Jag kör alla mina mått ;)

174,5 cm lång
    ca 60 kg
    Bhstorlek innan ca 75A
    Bhstorlek efter 70D/DD. Mäter nu 73 cm under bröst och 89 cm över.

Jag la in 330cc runda geléhallon hög profil. Jag är så glad över att jag inte valde större! Skulle inte passat min kropp.

Jag tycker ristestet stämde rätt bra överens med slutresultatet.

Finns det någon här som flyttat ner sina implantat förresten? Det ska jag göra till hösten då mina ärr syns :(.

• vioola

Jag mäter 74 under och 88 över, det som passar mig allra bäst är 70D. I vissa fall 70DD.

• vioola

Enligt min kirurg "försvinner" ingenting alls, han tittade frågande på mig bara när jag sa det. Men visst klart det blir skillnad om man lägger det bakom eller framför. Jag själv provade det implantatet jag skulle opa in (under muskeln) innan i sportbehån och det vart ingen större skillnad när de väl var på plats :).

Jag längtar till hösten då är det dags för min korrigering, dåhar det nästan gått två år sen jag opade mig. Jisses vad fort det gått.

• vioola

Mina ärr sitter för långt ner :(. De tror att implantaten flyttat sig uppåt, kan visst bli så.. Jag blev sjuk (blodproppar i lungorna)och har ätit waran (blodförtunnande medicin) så de ville inte opa mig. Kan vara riskfyllt i vissa fall. Men nu ska det ÄNTLIGEN bli av hihi. Är väldigt nöjd med sorleken iaf. Är så glad att jag inte valde större. 330cc var alldeles perfekt för mig :)

• vioola

Jag väntar på svar från min läkare. Tog ett koagulationstest och en massa andra blodprover för åtta veckor sen. Kan fortfarande vara risk för blodproppar men jag har inte hört nåt än så det verkar inte vara så brådskande. Jag hoppas och tror jag är frisk :). Vill inte gärna äta waran resten av mitt liv, vilket många tyvärr får.

Håkan (kirurgen) kommer flytta ner implantaten. Nu sitter ärren närmare 2 cm nedanför bröstvecket. Inte så kul :(. Jag tyckte att ärren var lite väl långt ner från början men kirurgen sa att det kommer rätta till sig med tiden, men det gjorde det ju dessvärre inte.. Gratis korrigering iaf. Alltid nåt :)

• vioola

Kirurgen måste alltså få klarteckewn från min läkare innan jag kan/får opa mig. Kanske blev lite rörigt där hehe. Hoppas det blir i september eller oktober.

• vioola

Den 25 nov 2005 gjorde jag min efterlängtade bröstop i Hässleholm. Hösten 2006 fick jag lungemboli, blev inlagd på min 26års-dag :(. Hösten 2007 frisk och kry (förhoppningsvis) och korrigering. En sammanfattning där hihi.

• vioola

Nej min lungemboli har inget att göra med bröstoperationen. Men eftersom jag ätit waran i ett halvår som är blodförtunnande har jag inte kunnat/fått opererat mig. Väntar på svar ifall jag är apc-resistent. Dvs att blodet har lättare att koagulera och medför en livslång större risk för blodproppar. Ingen i släkten har haft några problem, men nån måste ju va den första..

Ska bli så himla skönt att inte behöva skämmas sen framöver. Jag har inte vågat mig in på badhuset ens, inte så kul när ärren sitter lååångt nedanför bröstveckert. Har mer komplex nu efter operationen än jag hade innan. Men jag är som skrivet hur nöjd som helst med storleken. Jag hade ca 75A innan, nu 70D/DD. Var väl kanske en 70B innan egentligen, men det prövade jag aldrig före :) Jag är 1,74 m lång o rätt smal, har "ingen" direkt rumpa heller så större boobs skulle sett helfel ut på mig :)

Svar på tråden Bröstförstoring 9