Bröstförstoring 9
Gamla tråden stängd, här här den nya!
Gamla tråden stängd, här här den nya!
xClueless: Jag har mina 360g under och upplever inte alls att dom är tunga! Jag känner ingen extra tyngd mot hur det var innan, för muskeln håller ju fast dom. De jag känner har också under och ingen har sagt något om tyngd eller att dom skulle vara ivägen osv. En kvinna jobbar som hästskötare och rider varje dag, no problem.
Pickolina hade sina 280g över. Hon tog ju senare ut dom av flera orsaker, bl.a. för att dom kändes tunga m.m....
Ja, jag har geléhallon. Hade en del egen bröstvävnad, fast 2 storlekar mindre än nuvarande. Från full B/liten C till D eller DD (i stelare modeller).
Dom mjuknade, men det tog nog några månader. Lite svårt att svara ang. tiden. Min man tyckte det tog längre tid. Men det var nog även grejen att han skulle vänja sig vid storleken osv. Förstår om det kändes ovant, han var ju van vid de "gamla" sedan 25 år....
Håller med snuttungen: låtsas som om du har ont i ryggen eller nånstans där, har sträckt dig, sovit illa eller nåt annat lämpligt.
Ursäkta att jag lånar tråden:
Om nån av er tjejer från vår jättetrevliga "tutt-träff" i baren i början av hösten läser detta så vinkar jag hej till er! Har inte sett er posta här på länge. Om ni finns kvar här kanske ni har kvar min mejladress om det skulle bli aktuellt med en ny träff framöver.
Jag försöker minska ner mitt BT-beroende (men det är svårt efter 3-4 år här). Läser mest, skriver sällan. Har tagit intryck av den senaste tidens många åsikter om "bröstfixering" och att forumet inte är till för de som inte bröllopsplanerar osv. Tyvärr trivs jag inte så bra på Familjeliv, det forumet är lite speciellt.
Kram!
Tack för era vänliga ord!
Repeterar lite för er som är nyare på forumet:
Om några månader har jag haft mina anatomiska géléhallon McGhan MM 360g i 3 år. Under (=delvis under) muskeln. Kirurg Lennart Blomqvist på Plastikkirurggruppen, Sthlm