Inlägg från: smilla20 |Visa alla inlägg
  • smilla20

Bröstförstoring 9

Hej bejbs!
    Jag undrar om det är någon som gjort en bröstförstoring som har ungefär samma mått som mig? Jag har 75B, är 169 cm lång och väger runt 56. Mått runt bysten(på) för nuvarande är 85cm så inga giant tits direkt... ;) Jag funderar på runt 400cc. Kram, smilla

• smilla20

Hej!
    Trenden är ju tveklöst att man ska se naturlig ut. Men förhoppningsvis så gör ingen en plastikoperation för att vara "trendig"... Jag ska förstora brösten för att jag vill. Jag tycker det är kvinnligt med stora bröst och fick det inte naturligt. Kan jag göra det med lite hjälp, så varför inte?
    Kram!

• smilla20

Abra: Det lutar åt runda geléhallon för mig. Jag hoppas att få ett naturligt resultat även med dem, tydligen jobbade den plastikkirurgen jag ska till helst med det pga risken för rotation. Men det verkar vara högst individuellt, från kirurg till kirurg så anatomiska är säkert det bästa för just dig och för din plastikkirurg att jobba med! Någonstans mellan 300-400cc ska jag ha! Ska på konsultation på måndag hos Liss&Liss i Uppsala men operation hinns tyvärr inte med förrän i augusti! Kram!

LauraLey: Gå in på qvinna.info. Där finns massa bra frågor du kan ställa. Välj ut de som känns viktiga för dig! Kram

• smilla20

Abra: Jag har en liten 75B, är 169cm, 56 kg. Det ska säkert gå bra att hitta! Själv har jag lika bra lokalsinne som en guldfisk så för mig skulle det bli problem :)Jag läste någonstans om att ett gäng plastikkirurger hade fått titta på massa bilder och skulle se vilka geléhallon som var anatomiska och vilka som var runda. Men tom de hade stora problem att se skillnaden så runda behöver inte se mer onaturligt ut än anatomiska tydligen!
    Jag har gjort ristestet, vet dock inte om man ska räkna med att en halv dl "försvinner" eller inte, alla säger olika!
    Jag är mest nervös inför operationen. Tycker det är jobbigt att bara ta en spruta och sen är jag väldigt nojjig över att få komplikationer...
    Har du bokat in op.?
    Kram!

• smilla20

Hej!
    jinna: Hsan 08-786 99 00. Tror att telefontiden är mellan 13-15. Kram

Abra: Var på min konsultation igår. Tog bara en halvtimme. Efter att ha kikat på qvinna.info och andra hemsidor kände jag inte att han sa något man redan visste(Dr. Liss alltså). Men det kändes bra annars, han kändes proffesionell. Roligt att titta på implantaten! Men väldigt svårt att bestämma storleken dock. Har en 50 ml skillnad på så när jag sa 400cc så föreslog han 375 i ena och 425 i andra. Nu är jag rädd att det kommer kännas för lite om det läggs bakom muskeln men tror inte att jag vågar mer heller... hmm.. svårt! Du får berätta om din konsultation sen :)
    Många kramar

• smilla20

Hej!
    Jag undrar vad ni har blivit rekommenderade att använda för sportbh efter op? Min kirurg har nämligen rekommenderat med kupor, jag tyckte det lät konstigt med tanke på ärren. Vad tror ni? Kram

Abra: Kul att det gick bra på konsultationen!

• smilla20

Abra: Oj! Jag menade en med bågar(glömde skriva det viktigaste), får fråga han om det helt enkelt... Jag ska op på liss&liss i uppsala!
    Kram!

• smilla20

Hej!
    Kul att höra att de flesta verkar nöjda med sina operationer. Själv har jag min inbokad till den 15 augusti. Fem veckor kvar! Jag längtar samtidigt som jag är livrädd för själva ingreppet och är orolig över hur mamma kommer reagera då jag inte sagt ngt till henne än. Syster, ett par kompisar och mitt ex vet om det. Resten, förutom mamma och pappa, bryr jag mig inte om vad de tycker. Däremot bryr sig min kära mor mer om andras åsikter tyvärr. Jaja, hon får finna sig i det och kanske accepterar det så småningom! Jag ska ha mentors runda geléhallon high profile, ca 400cc. Ngn som haft samma storlek eller runda geléhallon? Hur blev resultatet? Ngn som opererat sig hos Liss i Uppsala? Kramar

• smilla20

Abra: Klart jag inte måste berätta men tror det för hennes skull skulle va skönt och få veta innan. Får se hur jag gör!
    Konstigt det där med sportbh! De flesta, vad jag förstått, tycker ju att man ska ha just en tight sportbh men blir det märken så känns det som om man kanske ska tänka om där... Ang. storleken. Du säger att du tog det som du hade i ristestet, upplevde du det som om det försvann några cc?
    Många kramar

• smilla20

Hej alla babes! Vart på lite semester så inte svarat men ville tacka för svaren iaf ang. om jag skulle berätta för min mamma! Fortfarande inte bestämt mig! Aja, hoppas allt är bra med alla och att ni nyopererade kan njuta av sommaren. 4 veckor kvar för mig, känns görlänge men kommer ju inte va så kaxig då hihi.. Är de något som ni som redan är opererde tycker är särskilt viktigt att tänka på veckorna innan operation får ni gärna skriva det! Sola lugnt, i'm off to work! Kramar!

Svar på tråden Bröstförstoring 9