Bröstförstoring 9
Vad jobbar du med. Om du skall få snygga ärr är detviktigt att du tar det lugnt och undviker lyft 2-3 veckor. Jag gick tillbaka efter 4 dagar vid min förra op, jag jobbar på kontor.
Vad jobbar du med. Om du skall få snygga ärr är detviktigt att du tar det lugnt och undviker lyft 2-3 veckor. Jag gick tillbaka efter 4 dagar vid min förra op, jag jobbar på kontor.
Hej Abra
Jag har ganska mycket erfarenhet, -93 lade jag in koksaltsinplantat under bröstmuskeln efter 3 månader hade brösten kasat ner så de inte längre satt under hakan de var både jämna, snygga i formen och såg väldigt maturliga ut inga komplikationer. Mitt ena implantat sprack -98 under tiden jag ammade mitt andra barn men då vi planerade barn nr tre valde jag att ta bort implantaten. -02 när jag ammat färdigt barn nummer tre satte jag in gelehallon anatomiska framför bröstmuskeln, nu har jag fått uttöjt skinn kapselbildning på båda sidorna implantat som syns jättetydligt de rör sig också så mycket att jag ofta har ont. Därför skall jag nu ta bort dessa ersätta dem med runda gelehallon under muskeln. Jag skall dessutom göra ett lyft då mina nuvarande implantat har streetchat sönder huden, har inget häng men huden har förlorat sin stuns.
Jag har tränat med båda mina implantat och inte lidit av dem när sex månader gått har jag inte haft någon begränsning alls redan efter tre månader tränade jag överkropp och byst på halsfart.
Lycka till på konsultationen.
Abra:
Om du lyssnar på din kropp och avryter/undviker rörelser,
lyft som är smärtsamma kommer det att gå bra. Smärtan är din kropps signaler och då vi är helt olika som individer kommer vi alldrig kunna följa givna mallar, utan var du lyhörd.
Gud jag stavar ju som en kratta
Hej Snuttungen:
Om vi börjar med koksaltet så känndes de väldigt mjuka efter ca 3 månader. Min man hävdar att de kändes som brösten gjorde innan jag fick barn. Mina nuvarande anatomiska är placerade över bröstmuskeln,de är inte av modellen softtouch, men då jag har fått kapselbildning på båda brösten är de inte speciellt mjuka (jag har inte kapslar som deformerat och flyttat implantaten)
Största anledningen att jag väljer runda gelehallon med softtouch är efter som Peter Cosmo på Citadellkliniken använder sig av en teknik där han med hjälp av bygelbh med bortklippt framsida samt ett kardborreband som försiktigt trycker nedåt och framåt och därigenom skapar dropform. Gå in på hans hemsida så kan du få se.
Då jag har ett väldigt brett bröst blir det lättare för mig att få ett snyggt mellanrum mellan brösten med de runda implantaten.
Snuttungen:
När jag la in mina anatomiska 2002 var de fortfarande ganska nytt materialet var mycket hårdare än de är idag, men du får nog bärga dig med resultatet efter ca tre månader brukar det mesta rättat till sig.
Jag fick min kapselbildning redan innan de tre månaderna gått. Men då de inte var av allvarlig art gjordes inget åt det. Massera och strecha mycket.
Va lugn du kommer bli supernöjd längre fram
Snuttungen:
Jag märkte att implantatet inte gick att flytta på samma sätt som tidigare. har sett på bilder där kapseln deformerar flyttar bröstet uppåt eller åt sidan. Titta på Qvinna.info där visas flera exempel på misslyckade operationer.
Har din klinik lämnat någon kapselgaranti?? Det du skall hålla koll på är förändringar. Att det smärtar till tror jag är en del i läkningsprocessen.
Är du orologig ring din klinik och be om att få komma på ett extra besök.
Hej Misha
En vecka kvar till min op idag, börjar bli nervös. Jag skall göra både förstoring och lyft som du, dessutom skall jag operera mina övre ögonlock känns som att hela jag skall skäras upp. Jag är skraj för smärtan och hur det kommer se ut. Peter sa att ärren inte blir så farliga speciallt inte om man är noga med att tejpa dem. vid mina tidigare operationer har jag varit väldigt noggrann med tejpningen jag bytade tejp oftare än en gång i veckan dvs varje gång de började bli lösa, hade bara ärret i bröstvecket då. Kan du inte berätta mer om hur du upplever kring lyftet??.
Misha
Behöver höra lite med dig. Nu är det en vecka sedan jag opererades hos Peter Cosmo.
Hade det jätte tufft dag två till 6 ont svårt att ta djupa andetag och ganska ont av bygel BH:n. Igår tog jag stygnen på ögonen ( har inte kännts någonting) och brösten. Fick det underbara elastiska bandet att ha ovanför bysten, som om jag inte hade svårt att andas tidigare. Skulle egentligen börjat jobba idag men har tagit ut fler fridagar kan man inte andas kan man inte jobba . Har du också haft problem med trycket över bröstet om när försvann då det???
Annars är jag jätte nöjd lyftet har gjort mina bröst till ett par "pigga" snyggingar, kul att ha små söta bröstvårtor igen.
Tjolahopp.
Jag gjorde ett lyft det var bara lite hud man tog bort påverkade inte storleken men man får ett mycket stunsigare bröst. Då jag Ammat tre barn gillade jag mina nya bröstvårtor som förminskades vid lyftet, de är lika små och söta som när jag träffde min man för 19 år sedan.
Har opererat mig i tre omgångar
Nr1 la jag in 272 bakom muskeln gav mig 70B
Nr 2 la jag in 325 framför bröstmuskeln Gav mig 70C
Nr 3 600 bakom bröstmuskeln gav mig 70DD/E
Som du ser har jag byggt på en del, ingen säger att jag bara är bröst trots att jag är ganska liten 168cm 55kg.
Prova många olika storlekar våga prova 400, 500 eller ännu större det är inte så stor skillnad.
Hej Tjejer
Lite förtydligande med våga prova menade jag när man står där och laborerar med ris/vattenpåsar innan operationen.
Abra: Jag är ganska petit över både bröstkorg och rumpa drar strl 34 i byxa/kjol. Det jag däremot har är ett naturligt brett bröst som har tajt klyfta därför kan jag "svälja" en så stor storlek som 600 utan att de blir så stora mina bröst är breda och kräver därför stor kupa för att passa men har ingen speciell höjd jag kan säga att skillnaden mellan mina gamla 325cc och nya 600 kanske har gjort 2 cm på höjden (framåt)
Innan jag fick barn hade jag 70c fasta och pigga bröst. Efter tre barn och nästan fem års ammande var de tämligen tomma.
Ha det gott allesammans