Bröstförstoring 9
Hej tjejer! Har foljt traden ett tag och tyckte det var val pa tiden att ga med sjalv! Min pojkvan tycker att jag ar besatt av brost, men det har jag alltid varit sedan jag upptackte att mina aldrig liksom kom till! Dags att gora mig sjalv glad och boka tid... Har efter mycket forskning mestamt mig for Jan Wieslander pa Plastikkirurgiska Institutet i Malmo. Nagon som har opererat sig dar?? Blir inte forran den 22a december.... Men man maste ju kunna ta ledigt ett tag. Bor i England dar det kostar dubbelt sa mycket!! Dessutom kanns det battre att gora det hemma. Tror att de ar duktigare hemma ocksa, har skickar de mer an garna hem folk samma dag. Som en fabrik nastan.
Har sa manga fragor!! Hur lange maste jag halla uppe med min poledancing kurs!? Kommer julafton att bli en enda pina och kommer jag kunna njuta av julglogg eller bara proppa i mig en massa verktabletter?
Kanns skont att jag inte ar den enda som kanner mig smatt besatt! Ett tips till dem vars pojkvanner inte riktigt kan bli insatta: kop en massa tutt tidningar och kolla igenom dem med honom. NU kan han borja gilla tanken lite mer.
Kram pa er allihop
Emma