Bröstförstoring 9
Hej på er!
Tänk va ni bara är så bäst när ni delar med er av era olika erfarenheter, tips och råd - helt oumbärliga! Härligt forum det här!
Nu på mån ska jag på konsultation på VK. Jag har haft 3,25 dl ris (eller rättare sagt "bulgur"/småkorningt vete) i nylonsrumpor i 1 vecka nu, både på jobbet och på träningen - för att kolla hur jag trivsa med den mängden, hur det känns och funkar i vardagen. INGEN har märkt nån skillnad - iaf inte tittat mer än vanligt eller sagt nåt - fast jag har åtsittande kläder då jag tränar. Sen har det inte känts för tungt och "skumpigt" då jag tränat - så jag har bestämt mej för att 325 ml passar mej bra - PLUS 50 ml (=0,5 dl) som man får lägga till om man har implantatet bakom bröstmuskeln, alltså = 375 ml silikon. Är det så man kan beräkna? Att 50 ml "går bort" bakom br.muskeln? Nån som vet säkert?... Sen tar jag som sagt med bilder, och även mina "rispåsar" - för att visa Charles hur jag vill att det ska se ut, och INTE se ut (som 2 stora bollar). Är ju så viktigt att man får rätt form och storlek - så man inte ångrar sej sen efteråt. Inget litet beslut detta!!
((Kram))