Jo, precis! Läste ingenting negativt om VK här på bröllopstorget, så det var självklart till en stor hjälp i mitt beslut. Största delen var faktiskt hemsidan. Den såg genomtänkt o fräsch ut jämfört med många andra klinikers hemsidor. Jag kände mig välkommen på deras sida. O när jag sedan gick på konsultation så visade det sig att hemsidan verkligen hade avspeglat kliniken! Då kändes det tryggt.
All personal tog verkligen hand om mig på konsultationen, utan att det kändes som någon påklistrad försäljningsteknik!
Det kändes tryggt helt enkelt, så jag tänkte att det här stället kör jag på! Jag behövde inte gå någon annanstans. En operation kostar ändå mycket pengar, så då kan man lika gärna lyxa till det lite! :)
Nu har jag kunnat sova lite mer, försökte lägga mig lite lägre den här gången. Har gjort ett berg av kuddar annars för att jag har haft så svårt att komma upp. Men jag börjar lära mig :) Jag har ju ingen hjälp här hemma, får klara mig alldeles sälv!
Jo visst har jag trevliga kompisar. Men du vet hur killar är, speciellt på fyllan o när man själv har PMS. Då är det ju så himla roligt att retas! Hmpf.. Dem fick igen kan jag lova!
Nej, svimmandet gick bra. Charles märkte att jag inte hörde honom längre så han satte mig i en fåtölj så tuppa jag av där. Jag har lätt för att svimma, speciellt när jag inte ätit o druckit nått på flera timmar!
JAg kom dit vid sju på morgonen o sen opererades jag kvart över tre ungefär. Jag har ingen aning om när jag vaknade upp. Minns bara att jag var väldigt trött o inte ville äta, men att dem tvingade mig :P Det var skitjobbigt att äta, men efteråt mådde jag bättre! Jag delade rum med 2 tjejer till, eller vi var tre från början men den tredje opererade näsan så hon fick gå efter operationen. Dem andra två opererade oxå brösten. Dem pratade hela tiden. Jag kände mig så elak eller vad man ska säga, för jag bara sov hela tiden :P Sen var det två tjejer o en kille till i ett annat rum. Jag tror att den ena tjejen opererade brösten iaf. Kommer inte ihåg.
Jag la in 255ff samt 235fm anatomiska geléhallon, och gjorde ett litet lyft på högra bröstet. Innan hade jag typ full a-kupa.
Oj, vad långt det blev.. Sova lite igen. :)