Inlägg från: Björk00 |Visa alla inlägg
  • Björk00

Bröstförstoring 9

Hej Alla!

Ny här men läst nästa allt ni skrivit och tänkte att det var dax för mig att säga hej;)! Jag ska operera mig i Falköping hos Avni Abdin 5 juli(ville vänta till semestern). Men undrar nu om det finns någon som vet något om honom eller har opererat sig i falköping? han jobbar även i Jönköping och Linköping tror jag. Ha de jätte bäst så länge.

• Björk00

Hej alla!

Tack för alla inlägg. 5 juli har jag op tid, spännande:*) e lite orolig över att jag valt att operera mig på sommaren, kanske e dumt? Ni som vet, när kan jag visa mig på stranden? Har semester 5 veckor efter operationen. Hur länge e jag tejpad tex?

karm till er alla!

• Björk00

Hej!

Normalliten, tack för ditt svar, då kanske jag kan visa mig på stranden och i linne iaf, de e så många små praktiska frågor som snurrar i huvudet.

KalasAnnah, jag har 18 dagar kvar e helt sjuk nervös ena sekunden nästa iskall och tredje helt övertygad om att få kapselbildning för att till slut bara längta, Konstigt;) du har säkert berättat flera gånger men var och vad skall du lägga in?

Några fler som vill vara med på "pepptåget mot nya bröst sommaren 2007?

Em

• Björk00

Hej mina vänner!

Nu har jag bara lite mer än 1 vecka kvar till min operation och har inte bestämt ännu hur mycket jag ska lägga in:( 225 eller 250cc. Tror jag läste att det var någon innan som hade lagt in 190cc e du nöjd? jag har 75a nu och vill ha 75b typ;) e lite orolig att 225 blir som två bollar alltså inte naturligt. Någon som har några kloka ord på min något krokiga väg fram.

Har en liten fråga till.. Ni som redan har opererat er, hur mådde ni efter 1 vecka? ska nämligen träffa några gammla kompisar helgen efter och de vet inte om min operation, några kloka ord här med?

Tack för allt så länge

• Björk00

Hej Abra!

Va roligt att höra ifrån dig:) och jag håller tummarna för dig KalasAnnah på torsdag. Börjar själv bli riktigt nervös... frågan, gör jag rätt ekar ju i huvudet typ hela tiden. Abra känns de otäckt att sövas jag e nog mest nervös över narkosen just nu, skulle du vija berätta lite om den?

Kram o god natt

• Björk00

Lycka till imorgon tjejer tänker på er! Hör av er så fort ni orkar:) nu e de bara 7 dagar kvar för mig.

Norrlandsstina jätte nyfiken på ditt resultat med 195cc e verkligen ute efter samma resultat som dig, att byta ut BH inlägg mot in opererade;) utan att någon märker det... Jätte spännande:)

Kram o god natt!

• Björk00

Hej Alla!

Grattis norrlandsstina till din lyckade op. Hur lång e du? va hade du för stl innan? Jag e 1,68 m 53 kg 75a. E ju fortfarande lite orolig över att 225 blir för litet över bröstkorgen jag e ganska bredaxlad.. va tror ni andra? oj va jag tycker det är svårt. Kirurgen ville 300 men de tycker jag e för mycket.

Snälla alla fortsätt skriva och berätta hur det går för er de är jätte intressant, nu börjar min nervositet bytas mot förväntningar... E de bara jag som har op nästa vecka? Åh va och handlade de där man ska tvätta sig med kvällen innan idag. Känns så overkligt bara.

Jag börjar få ont i halsen:( tror ni det kan vara farligt? Åh föresten ska betala idag också....

Kram på er alla så länge tack för ni finns!

• Björk00

Åh va jag e avundsjuk på er som redan e klara....

Abra tror du att du kommer kunna visa dig i bikini under sommaren? eller sitter tejp och dyl ivägen?

• Björk00

Godmorgon alla mina vänner!

Tack för alla svar om ont i halsen.. Ska ta det riktigt lugnt i helgen nu för att hoppas att halsonten försvunnit på måndag annars ringer jag till dem på måndag och hör va de säger. Har min op på torsdag och det är sista dagen de arbetar innan 5 veckor semester så jag vill ju gärna göra det nu. Går själv på 5 veckor semester på onsdag, men nu e det så mycket att göra på jobbet så de funderar på att beordra oss att jobba... hm de blir ju lite svårt för lilla jag:( åh inte vill jag berätta att jag ska opereras heller.. ja ja de kommer nog ordna sig.

Jag ska operera mig på Kosmetisk kirurgi av Avni Abdin, runda impantat 225cc eller 250cc han har beställt hem bägge till mig:) någon som varit hos honom? Jag har träffat de 3 gånger och verkar också helt underbara han e jätte lugn och lyssnar verkligen på mig trots att han tror att jag kommer ångra mig om jag tar de mindre implantaten...

Abra har du några tips om vad jag ska packa? framknäppt tröja? skjorta eller mjukiströja? vad e skönast?

Åh va jag längtar nu

kram så länge

• Björk00

Hej

Åh tack KalasAnnah ska springa ner till Apoteket och handla det:) hoppas de hjälper.

Jag har en annan fundering jag ska fasta från kl03:00 och jag äter p-piller någon annan som hade samma problem? Ska jag äta dem eller inte?

Kendra jag e också helt ensam:( men va säger de, ensam e stark! och så har jag ju ER:)

Alla ni får jätte gärna tipsa om det är något som jag måste förbereda som jag inte kommer att klara av efetråt. Jag ska handla och tvätta och städa i veckan. Naglar och vaxning e fixa;) något jag bara inte får glömma?

Jo nu kom jag på en annan fråga, köra bil? när tror ni att det kan gå bra? Skulle nämligen behöva köra bil till en kompis (givetvis om allt går bra och jag inte mår dåligt) ca 1,5 vecka efter op. Hur tror ni det går att växla?

kram så länge

Svar på tråden Bröstförstoring 9