Bröstförstoring 9
Åh vad glad jag är att det fanns en ny Bröstförstoringstråd! Jag har gått igenom tre av de gamla med flera tusentals inlägg och funderat på om det inte fanns någon nyare som fortfarande var aktiv! Och det fanns det! Jag har inte gått igenom de tidigare inläggen ännu men skall göra det. Av mitt nick så kan ni se att jag är gift för länge sen men vill gärna hänga lite med er ändå om det är ok? Jag skall operera mina bröst om fyra veckor på Proforma Clinic av Dr Michael Olenius. Någon som hört något om honom? Han är ordförande i Plastikkirurgers förening så det känns ju tryggt.
Jag har för närvarande en B-kupa som bara blir mindre och mindre. Inte pga barnfödande och ammande utan av att jag åldras helt enkelt. Är inne på mitt 37:e nu. Vill ha en naturlig C-kupa och har provat mig fram med rispåsar (svårt och meckigt!) och kommit fram till att ca 2 till 2.5 dl ris blir bra.
Börjar bli lite nervös när jag läst igenom de tidigare trådarna om ärr som går upp eller hål som bildas in till implantatet. Brrr! Är väldigt sjåpig när det gäller så och ärr. Hoppas som sagt var att jag kan hänga lite här med er!
Kram