Bröstförstoring 9
Hej.
Jag är helt ny här, har bara läst innan.
Jag funderar på bröstförstorning, och jag undrar om det är någon som vet hur tidigt efter avslutad amning man kan göra en operation.
Hej.
Jag är helt ny här, har bara läst innan.
Jag funderar på bröstförstorning, och jag undrar om det är någon som vet hur tidigt efter avslutad amning man kan göra en operation.
Hej.
Jag vill väldigt gärna göra en bröstförstorning, men jag är rädd för smärtan efteråt, hur ska man klara det med två små barn hemma... Hur lång tid tar det innan man klarar det själv.
Vet inte vilken sort ännu, kan inte så mycket om det... Tänkte mig att slutresultatet skulle bli ca 70-75 C (nu har jag 75 A, 70 B knappt dom försvann efter amningen :(
Ska boka tid hos Claes Lossing på kalanderska i gbg för rådgivning. Nån som har erfarenhet av honom?
Hej.
Läste på qvinna.info att man kan sätta in implantaten genom naveln(transumbilikal)stod det att det hette. Nån som gjort det?
Hej allihop.
Tycker det låter som alla har väldigt stora. Jag hade tänkt mig att öka två kupstolekar från en a till c. Men ni har d och f och tycker att kanske man hade kunnat lägga in lite till... Blir lite osäker på vad man ska satsa på.
(Jag är nog bland dom äldre här 30 år)
Lite jobbigt om man har väldigt små bröst och är bred över ryggen.
Har en kompis som hävdar att jag har större bröst än henne för att jag brukar ha 70b och hon har svårt att fylla ut sin 80a men då är ju den eg större....
Men snart har vi rättat till det :)
T-79: Har du kollat på qvinna.info ? Där kan man kolla på före och efter bilder, och söka på t.ex. implantatstl. det skiljer faktiskt en hel del fast dom har tagit samma stl.