• T 79

Bröstförstoring 9

Nu hitta jag. Ska op hos johan på citadell 13aug,ngn som har erfarenhet av honom? är ganska liten men han tyckte jag skulle lägga in 450. E inte det ganska mkt?rädd att det blir för stort. Måste bara säga att detta e en toppensida.Skönt att kunna läsa om andra som e i samma situation som jag!

• T 79

Jag är bara 1,55 och väger ca 58. ganska bredaxlad och tränar mkt,både styrka och kondition. Enda nackdelen med op att man inte kan träna på länge

• T 79

Smilla20: Jag provade 350 & 450 på konsultationen. med 350 blev det inte så stor skillnad. Kan det va så att jag har hängt upp mig på att 450 låter så himla mkt? Har läst här att man inte ska hänga upp sig på kupstorlek, att en D-kupa inte e så stort som många tror. kram

• T 79

Ja, jag har kollat på qvinna och håller helt med att samma storlek ser olika ut pers till pers.Det blir säkert bra. Längtar SÅÅÅ mkt! Har velat göra detta 10år och nu e det bara 16dgr kvar

• T 79

Runda gele´hallon. Johan använder inte anatomiska för han säger det blir så liten skillnad och att det då är onödigt att betala massa extra pengar.

• T 79

Abra:Nu har ja en liten utammad 75B. Ska bli sååå skönt med snygga bröst som man kan känna sig bekväm med även utan kläder och gelebh.

• T 79

Jag har inte heller berättat för mina föräldrar. Ska vänta tills efter op.De är på semester och vill inte att mamma ska gå och oroa sig i två veckor.Mina kompisar har tagit det bra. De vet att jag har velat göra detta länge.Det jag oroar mig lite för e skolan.börjar tre v efter op,och vad jag har läst här blir man tydligen svullen runt magen oxå.Blir alla det? Hade aldrig hört det innan jag läste det här. Hur e det med er som har blivit op? Fick ni gravidmage?

Svar på tråden Bröstförstoring 9