Bröstförstoring 9
Björk00: Verkligen roligt att höra att du redan är så pigg - att det vände så fort för dej! Vet du vad serumet heter exakt, och har du nån mejladress eller så, så man kan fråga de på "Kostmetisk kirurgi" (eller nån annanstans) om man kan köpa en som de kan skicka till en? Har nämligen aldrig hört talas om nåt sånt serum förut! Har ofta är det du ska göra stretchövn. då? Och förresten - har du inga "geléhallon" du eller?... Lindex-bh:n verkar ju jättebra, men jag tror liksom KalasAnnah, att de kanske inte finns i större storlekarm, som 75 D/DD/E kanske, vet du?...
Iangelin: Förstår dej så väl med att sakna träning!! Men armmusklerna kan du väl träna upp på gym eller hemma med lösa vikter? Brukar du träna mkt styrka annrs eller?
3barnsmamma: Jag gjorde ristestet genom att ha bulgur (=småkorningt vete) i en avklippt nylonstrumpa, spm jag knöt ihop. Sen la jag det hela under bröstet, så att mitt riktiga bröst liksom "bullades upp". testade i både sporttop/bh och bygelbh etc. Jag testade 325 ml (= 3,25 dl), och la sen till 50 ml (=0,5 dl) silikon i implantaten (pga att jag la det bakom br.muskeln), dvs min impl.storklek är nu 375 ml, och jag tycker det stämmer med "ristestet" jag gjorde storleksmässigt. Blev så som jag ville ha det iaf. Inte för stort och inte för litet, proportionerligt till min kropp alltså. Ser absolut inte ut som "typiska sillisar" iaf!
KalasAnnah: Ja, vilka bh-krav du har då! Nej, men det är väl klart du ska ha en bh du trivs med! Har du kollat Triumph, de har ju många snygga och sköna - tycker jag iaf! Jag pratade med de på VK idag ang. bh och så, och då sa de att det viktigaste är att man inte har en för tajt bh/sportbh som sitter åt för mkt under de första 6 v., upp till ca 2-3 mån efter op - pga att bh:n då kan forma bysten till oönskat resultat. (Detta gäller iaf om man har sk "anatomiska geléhallon" som jag.)
Ang. jobb så har jag oxå ett fysiskt jobb, t.o.m. väldigt fysiskt - och jag ska sjukskriva mej 2 lååångpass jag skulle gjort i mitten på denna v., och börja jobba ett kortare pass på sön. ist - 3 v. efter op. Ska säga att jag streckt ryggen och inte kan lyfta tungt då. Känns inte kul att ljuga, men vad gör man? Vill ju inte att alla på jobbet ska veta, angår dem inte alls.
Numera kan jag iaf sova med vanlig kudde (inte flera st.), och liggandes på sidan, om jag liksom "bullar in" ett tjockt tecke framför mej, som skyddar brösten från att klämmas åt och iohp för mkt. Kan inte ligga på mage eller halvt på mage, det är boobisarna för ömma för fortfarande. Men annars känner jag mej skitbra!! Inte ont alls, nästan hur jag än rör mej! Lite småöm i br.muskeln efter jag sovit bara, men efter några stretchövningar så slipper jag det.
((Kram))