Normalliten: Bra att du är nöjd!
Ang. anatomiska el. ej, så har jag själv inga hängbröst alls - de är små, runda, toppiga och fasta, som typ "tonårsbröst" fast jag är 31!
Jag gillar dem eg. med formen och så, men vill ha större för att känna mej mer kvinnlig pga att jag är lång och muskulös/vältränad. Inte "biffig" alltså!
Så jag tror att anatonmiska blir bättre på mej, just för att få lite mer "häng", så det ser mer naturligt ut. De ska inte "stå rakt ut" liksom, det ser ju helt onaturligt ut.
smilla20: Själv gjorde jag "ristestet" nyss. (Hade iofs í bulgur ist. för ris, de är ju mindre korn.) Jag hade i 3,75 dl (=374 cc/cl) i två ihopknutna nylonstrumpor, och det skulle alltså motsvara 4,25 dl (=425 cc/cl) silikon - vilket är MYCKET mer än jag trott innan att jag "behövde" för att känna mej "lagom" bystig. Ser helt proportionerligt ut på min kropp faktiskt, inte alls någre "jättebomber", som det låter som tycker jag. Har det på mej nu, och tänkte faktiskt ha det under sportbehån på jobbet i natt, ist. för silikoninläggen jag haft i den vadderade bh:n förut ett tag. Känns iofs lite "dumt" å gå runt med bulgur på sej, men ingen mer vet ju det!
Så att de får "vänja sej" vid att jag är mer bystig liksom.
Jag har bokat op, den blir 25/6.
((Kram))