Inlägg från: Björk00 |Visa alla inlägg
  • Björk00

Bröstförstoring 9

Tycker också riktigt synd om henne om det är sant.
    Mish**: sant vet man nog inte försen någon är dömd men det har stått i tidningen Plastik kirurg från Malmö känd från TV-såpa anmäld för våldtäkt. Jag är från trakten dock bor inte där längre och har många vänner kvar i Malmö. Många sidor på nätet har namngett honom, men de är klart säker kan man ju som sagt inte vara.

KalasAnnah: tack för tummarna lovar att hålla dig uppdaterad hoppas du kan sova gott i natt:)

• Björk00

:(jag har ätit vitlökmånga gånger senaste 2 veckorna... ursch nu blev jag rädd...

• Björk00

Nä på torsdag, en dag till på jobbet sen blir det packning och special dusch för till sist fasta... aaa e sjukt nervös.. KalasAnnah: tycker du gör helt rätt som skiter i tabellerna huvusaken e ju att man hittar en BH som man gillar. Kollar man i byrålådan har man ju olika strl där med:) Du har sagt de säker tusen gånger men va det 295 runda du la in? funderar ju på 225 elr 250 spännande o se vad det blir ändrar mig varje timme;)

Tjejer LOVA att ni håller tummarna för mig?

Kram så länge!

• Björk00

Tack alla underbara ni:)

Tjolahopp: var skall du operera dig? vad skall du lägga in? Jag hade tänkt och vara på benen någerlunda;) efter en vecka, hoppas hoppas hoppas! Så det tycker jag att vi bestämmer oss för! (tills motsatsen överbevisat oss;))

Abra: om jag inte får några övningar så får du lära ut dina:) till mig snackade de om massage.. ja ja

Sov gott alla! Säger inte hej då idag kommer nog tillbaka en sväng imorgon igen:)

• Björk00

Jag e hemma! Men fy va jag mår dåligt..... Ont exakt överallt!

• Björk00

Oj Oj Oj de kunde jag inte föreställa mig att de gjorde så ont, tänk er de ondaste och gånga med tusen helt sjuk dåligt har jag mått och mår nästan lika dåligt nu:( Så alla ni som inte bestämt er fundera en extra gång, jag e absolut inte rädd för smärta men detta går inte att beskriva...

Ja ja nu e det gjort och jag vill bara att dagarna skall gå fort, har ont i brösten, magen, revbenen, armarna ja precis överallt.

Däremot a jag väldigt rörlig gör stretch övningarna minst 2 ggr per timme och på kliniken igår och i morse ännu oftare. Massage 3 ggr per dygn (trycker liksom in och ner brösten)

Har ett taijt linne på mig JC´s brottarlinne utan problem tagit av och på flera gånger.

Va ni jätte ömma på brösten och runt om? en annan fråga också min mage har typ svällt upp någon annan som haft samma bekymmer?

Storleken blev 250cc runda gelehallon under muskeln och tyvärr svär jag mest åt allt så jag har svårt att glädjas eller säga om jag e nöjd:(

DET BARA MÅSTE BLI BÄTTRE!

Puss alla!

• Björk00

Hej

Jag mår betydligt bättre idag:) har varit ute och gått och inte ätit smärtstillande sen kl 4 i morse och jag e hur duktig som helst att göra mina övningar och massage:). Jag har fått 2 olika smärtstillande och antibiotika så jag tror inte de hjälpte mig igår och förrgår. Jag fick även smärtstillande till första natten på kliniken i benet och den funkade hur bra som helst tog bort allt ont:). Men sen kom den ännu värre:). Tror att hela allmäntillståndet var helt konstigt hade verkligen ont överallt och mådde så dåligt tror att narkosen har sin orsak. Trodde som du att en mer vältränad skulle klara detta bättre men jag har helt gått ifrån den tron jag har varit elitidrottare i många år och har stenkoll på min kropp men aj va fel man kunde ha:(.

KalasAnnah: till mig har de sagt ingen bygel bh på 6 månader och även tejpning 6 månader samt fått någon super kräm/serum som ska göra att ärren blir fina:) och de vill man ju:)

Till er som e lite före mig: hade ni en liten "bulle" på ovan sidan av bröstet ibörjan? sjunker den ner? mina är ju fortfarande så svullna:)

Och till slut till sälmagen: den har absolut hittat till mig och beter sig precis som du berättade "kluckande" vätska som började under bysten men nu vandrat ner ca 5 cm;) galet!

Tror jag orkar gå ut en sväng och ta lite frisk luft i eftermiddag efter lite mat och massage:)

Åh va glad jag e att ni e här finns ju ingen annan man kan prata med:)

Ni hör att jag e piggare idag va:)

Kram

• Björk00

Tror jag kan förtydliga mig lite ang "bullen", tror det är implantaten som sitter lite högt upp och bullar ut lite... men jag tror att de sjunker ner med tiden eller va tror ni?

• Björk00

Hej Alla!

Jag mår så himla bra:) va tom ute på en dagsutflykt igår passade på att köpa en mjuk skön bh oxå:).

Abra: jag opade mig på kosmetisk kirurgi i Falköping finns på många ställen i Sverige, Sthlm tror jag oxå:). Allt e väldigt likt de du säger ang VK och deras rekommendationer. Exakt lika stretch dock ska jag göra de lite ofare och alla tider gällande träning, stygn etc. Jag ska dock även utföra massage 3ggr i veckan för att minimera risken för kapselbindning. Serumet jag ska använda fick jag från kliniken ska använda det när jag börjar byta tejp. Det är C-vitamin baserat och va tydligen väldigt ge väldigt bra resultat.

Börjar med stormsteg att vänja mig vid mina nya kompisar:) snart e vi bästisar:)
    Kram alla!

Alla ny, lova att ni vågar fråga allt som ni undrar, ingen ska ju gå och fundera i onödan:)

• Björk00

När man testar implantat hos läkaren lägger han den mitt på inte under! Ristesten e mega svårt, ta mjöl eller vatten i stället och försök göra påsen till en rund platt bulle ist. Lägg påsen i en tunn men stabil bh och sätt på dig en mega tight topp. Ett tips e att lägga olika mängd i varje bröst för att jämföra. Vid min konsultation tejpade de toppen under bysten för att få ett så verkligt resultat som möjligt. Hoppas du förstod. Till mig sa läkaren att ca 250cc är en kup strl. Hör av dig igen.

• Björk00

Hittade en jätte fin bh på lindex igår. Trekant lättvadderad nu menar jag LÄTT så att inte bröstvårtorna syns helt slät ny inkommet! fanns i vit och svart SKIT snygg sån man bara kunnat önskat sig innan:) Lovar, hittar du den kommer du inte bli besviken. Verkar vara som gjord för sillisar och skyltdockor:)

• Björk00

Hej

Abra: Gelehallon 250 cc runda under musklen, så därför blev mina helt super lagom till mig och hamnade på en full 75 B och de va ju precis de jag ville och därför fanns ju bh:n till mig tittade inte på större förlåt:(
    Serumet heter Flavo-c

• Björk00

Hej Alla!

Nu har jag varit på återbesök. De gick hur bra som helst de sa att allt såg bra ut och jag skulle komma tillbaka om 2 månader igen.

E så grymt nöjd och enormt glad att jag gjorde det. I morgon ska jag för första gången träffa en kompis vi ska åka till Skåne och ses över helgen och sen blir fortsatt resa mot föräldrar och syskon..... e lite nervös över att träffa dem (de bor 60 mil ifrån mig) undra vad de ska säga...?

Smilla20: jag förstår dig, hade precis samma problem. Har funderat på op i många år och har tjatat lite om att "En dag skall jag operera mig" och hon har alltid sagt nej de tycker jag inte. Efter att ha varit nere och hälsat på dem i maj ringde jag på vägen hem och berättade att jag skulle operera mig, hon blev tyst och sa givetvis -nej snälla! men också att om jag hade bestämt mig så stöttade hon mig. De var jobbiga sekunder men enormt skönt efetråt. Oj vilken inflytande de har på en ens föräldrar trots snart trettio:). Givetvis hade jag opererat mig vad hon än sa men jag är glad att jag berättade och hon e oxå det.

Jag opererade mig i torsdags och mådde riktigt grymt dåligt dag 1 och 2 sen slutade jag helt med mina värktabletter och blev glada pigga jag igen bara över en natt. Jag jobbar på kontor och hade absolut kunnat gå till jobbet i måndags men de e absolut inte att rekomendera själv har jag 5 härliga semester veckor framför mig:)

Abra: Jag opererade mig inte av Dr. Ivan han e ägare jag opererade mig av Dr. Avni. Jag kan utan problem ligga och sova på sidan men är lite öm i brösten när jag vaknar.

KalasAnnah: Kul att höra att du hittade något som du gillade. Du, en helt annan fråga;) läste att du e frisör, jag e helt galet trött på min utväxt av mina slingor och trodde att jag skulle klara mig till efter sommaren utan att bleka om de men nu stör de mig massor och min frisör har inte tid:(. Funderar därför på att lägga lite slingor själv i utväxten min fråga är: Vågar jag? och vilket märke ska jag köpa? finns ju tusen olika.

Kul med lite nytt folk nu e vi ju många:)

Kraaaaaam!

• Björk00

Hej igen!

Förlåt Arbra helt glömt bort:( Det står så här på beskrivningen jag fått gällande tejpning: 1 månad efter op (under förutsättning att allt e läkt och ärret torrt) skall du börja behandla med Flavo-c. Ta bort tejpen, smörj med serum låt torka innan ny tejp sätts på skall göras var tredje dag. De har sytt med en tråd som skall försvinna själv, tydligen bra när det är sommar och varmt så slipper jag dra upp något i onödan sa de. Nä det märks absolut inte så stor skillnad men de vet ju om att jag gjort operationen och de är de första som jag träffar eftter operationen som vetat innan. Har ju bara berättat för 3 personer.

• Björk00

Sunnylee: har precis samma bekymmer men jag frågade läkaren idag på mitt återbeök och han sa att det var helt normal och kommer gå ner och bli fina. Alla ärrläkningar e individuell sa han och att jag inte behövde vara orolig alls.

Svar på tråden Bröstförstoring 9