Bröstförstoring 9
Hej tjejer,
Var nu ett tag sedan jag var inne men har läst "ikapp" några sidor.
Sunnylee: Jag op:ade mig den 25 april och känner igen dina frågor. Jag tyckte mina ärr var så fula och breda och nästan "köttiga" i början. Tog stygnen på kliniken drygt 2 veckor efter op och frågade då kirurgen... hon sa att de såg helt normala ut och jag vågade inte titta. Tittade första gången en vecka senare när jag skulle byta tejp själv första gången (byter tejp 1 ggr/vecka). Det var trådar som stack ut då, men de försvann successivt varje vecka (vart tar de vägen?) och nu, snart 3 månader senare är ärren så fina så jag knappt ser dem själv. Fantastiskt!!!
Jag var också svullen över brösten. Hade dessutom lite assymetriska pga att sonen bara ville amma från ena bröstet. De var inte olika i storlek, men hängde lite olika. Min kirurg sa åt mig att sätta träningsBH:n som ett bröstband när jag kom hem från jobb och ha så 1-2 tim/dag. När jag frågade hur länge jag skulle hålla på fick jag svaret - tills du är nöjd med formen. Idag har jag så snygga bröst. Helt symmetriska, runda, mjuka men ändå fasta
Jag tror det kommer gå bra för dig också, men låt det ta tid. Jag mådde hur bra som helst och skulle kunnat träna efter en vecka som jag kände mig, men jag tänker att det är nog värt att lyssna på kirurgerna i alla fall.
Abra: Om du vill se olika modeller som Triumph har finns en jättebra websida www.timarco.se - de har bilder på alla bh:ar och en av mina favoriter är den som heter soft sensation. Hoppas du hittar en BH som du blir nöjd med idag.
I övrigt tränar jag nästan som vanligt igen. Jag powerwalkar eller springer på morgonen och kör ett pilates-pass hemma. Gymmet och passen där får vänta till slutet av augusti när jag är tillbaka från semestern. Under semestern ska jag simma dagligen och ta upp golfandet som legat på hyllan efter op - det ska bli så kul! Dessutom ska jag givetvis vara på stranden och visa upp mig i mina nya snygga bikinis
Hoppas att det går bra för alla er nyop:ade - har ni några frågor så fråga på.
Sköt om er!
Kram