Bröstförstoring 9
Abra - nä äter ingen penicillin, fick en del antibiotika när jag var där, men antar att det inte behövs. eller det är väl vad de anser på kliniken. Har inte heller fått några direkta strecth-övningar jag ska göra, utan att jag kan röra mig fritt så länge det känns bra. Inte heller några förhållningsregler till vitlök så länge det inte är i överdrivna mängder och heller ingen alkohol.vilket jag ändå inte saknar.
Jag antar att det är olika från klinik till klinik.
Jag litar till 100% på att de vet vad de gör och att de gör vad som är bäst för mig och min kropp.
Ibland kan jag bli lite förvirrad när man är här inne o läser om hur andra har gjort efter op, ex vilka övningar, vad man ska o inte ska göra etc, vilken medicin mm mm
Visst är det bra att man kan prata och hjälpa varandra men man får nog inte glömma att läkarna och sjuksystrarna är de som har träffat dig i verkligheten och det är de som verkligen vet vad som är bäst för just dig o din kropp. Och precis som i alla andra sammanhang så förespråkar ju självklart läkaren sin metod som den bästa. precis som jag gör när jag har en kund på salongen. skulle sedan samma kund gå till andra salonger är det möjligt att den får lika många olika behandlingar som salonger Hon/han har besökt.
Vill inte trampa någon på tårna men tycker nog att man ska vara lite försiktig med att jämföra för mycket, jag blir själv väldigt förvirrad o nervös av sånt, men är självklart jätte glad för all hjälp,tips o glada tillrop man får här inne;)
Är det någon som sitter med typ ispåsar på brösten för att dämpa svullnaden? Jag känner inget behov av det, men läste någonstans att det ska vara bra.
Nu ska jag sätta mig o kolla på film, tror nog att det får bli lite vaniljglass med choklad kross
sov som en godis alla
kram kram