Bröstförstoring 9
Tjolahopp - glömde svara på min allmänstatus. Jag tycker nog att jag kan röra mig i princip som vanligt nu, fast jag orkar inte följa med på de långa rundorna med hunden, blir lätt trött o lite annfåd, har kanske inte riktigt fått in den rätt andningstekniken när jag är ute o går längre sträckor. jag är dessutom ganska vig i armar o rygg men känner att det tar emot när man ska klia sig mitt bak på ryggen etc, eller röra sig på ett visst sätt, men tycker att det mesta funkar som vanligt fast något långsammare.
Inför din op så tror jag det bästa är att inte ha för höga förväntningar. men det är svårt, men tänker ju väldigt mycket på bröst innan op :) men att man tänker positivt och att man litar på att kirurgen gör precis allt han/hon kan för att nå ett så bra resultat som möjligt.
dagarna innan op så tänkte jag att bara brösten blir större så skulle jag bli nöjd, och det blev de ju, mycket större :) så varför jag har dessa tankarna vet jag egentligen inte. men som sagt det är lite från timme till timme. ibland tar jag på mig min bikini som jag hade innan, och då ser jag den verkliga skillnaden, och då lyser jag upp som en sol. får man tänka "fan vad du är snygg" om sig själv ;)
nä nu ska jag fokusera på att mina bröst är som de är och det går inte o spruta in mer utan bara gilla dem som det är.
tack alla som orkar läsa och som kommer med frågor o glada tillrop.
För det är väl det vi ska prata om också? inte bara träning o vitlök ;)
kram o sov som en godis