Inlägg från: Misha** |Visa alla inlägg
  • Misha**

Bröstförstoring 9

Oj, va kul med massa nytt folk här! Vi skulle kanske ha en tutt-träff IRL nångång och snacka av oss ordentligt, dela erfarenheter;)

Lite up-date på läget: Det har nu gått över två månader sen op. Känseln under bröstet har börjat komma tillbaka succesivt. Däremot är det nåt skumt med ena bröstvårtan: bara övre halvan av vårtan drar ihop sig när jag fryser. Skumt.

Annars känner jag båda implantaten ganska väl om jag håller upp armen och trycker ganska hårt på sidan och under brösten. Det gör inte längre ont att ligga på mage, men känns som ni beskriver det, som två "vattenballonger". Det kan fortfarande sticka till och klia i ärren, så jag väntar nog några veckor till med att bada.

Jag upplever fortfarande brösten som stora och "uttåtstående", men de kommer säkerligen hänga till sig med gravitationens hjälp:) (bara jag som längtar till att få lite hängbröst? hahaha)

Är f.ö. 23 år och jobbar som mätingenjör vilket innebär en hel del hård fysisk ansträngning. I början fick jag lämna det tyngsta åt gubbarna (höll mig borta från släggan och spettet;)) men det är betydligt svårare att ta det lungt nu när jag inte har ont längre.

Jag hoppas att kunna ställa upp i SM i thaiboxning nästa år. Om boobsen håller för det håller de för allt..ska bli mycket intressant att se;)

Kul att läsa om er! KRAM!!

• Misha**

pickolina: Håller just på att skumma igenom arkivet av bröstförstoringstrådar här på forumet och hittar dina inlägg lite överallt. Du verkar ha en grym erfarenhet av diverse operationer. Du skrev något väldigt intressant för något år sedan att ju mer man håller på att pilla och försöka hålla ärren rena ju mer irriterar man dem. Jag har haft en del problem med irritation och utslag på brösten efter op. och har enl läkarens råd avstått från tejpningen och hållit ärren kliniskt rena. Nu när jag tänker i efterhand kanske det varit bäst att bara låtit det vara..menmen..det är lätt att vara efterklok.