Inlägg från: Misha** |Visa alla inlägg
  • Misha**

Vad händer med brösten om silikon tas ut?

Jag funderar på om hon inte gjort ett lyft med.. Tejpningen på bilderna tycks dölja ett ankarärr;)

• Misha**

Carolina Gynning använde sin bröstförminskning i ett konstprojekt. Bilder finns på henne direkt tagna efter operationen. Hon är fortfarande groggy efter narkosen och håller sina blodiga implantat i händerna. Bilderna väcker mycket starka känslor, men är fortfarande vackra. De visades i TV4-morgon och ska nu finnas utställda någonstans..vet dock ej var. Ska försöka googla på det..återkommer..

• Misha**

Efter att ha granskat bilderna noggrant.. hon måste definitivt ha stoppat in nya, mindre implantat..och gjort ett bröstlyft. Enligt hennes egen utsago var hennes bröst obefintliga innan hon opereade sig..dessa bröst var definitivt inte obefintliga. Hon ska ha opererat sig tre gånger tidigare, första gången små fina, andra gången lite större och tredje gången "porrigt stora" enligt henne själv:) Det var en trevlig intervju på nyhetsmorgon. Jag har fått en helt annan bild av henne nu. Hon verkar vara en klok tjej trots allt (och då syftar jag inte på brösten!).

Svar på tråden Vad händer med brösten om silikon tas ut?