• linajocke

Lägg av!

hej alla glada brudar

deta skriver ja jämt men det käns inte så på sistone förens nu gud va kull att hitta folk som läger enerskin på det posetiva
    själv håler jag på att sprika av lägntan hihi det är sssååå långt kvar tycker jag

ja jag vet jag stavar som en krata men jag har dyslexi :)

• linajocke

så när ska ni gifta er alla glad brudar
    själv får jag vänta tills den 22/9
    AAAAAAAaaaaaaaaa det är så longt kvar :)

• linajocke

oj ja då hade du längre kvar en mej :)
    men den som väntar på nåt gott väntar aldrig förlänge hi hi

men man får hitta på saker för att få tiden att gå jag har hålt på med planeringar i ett år snart

• linajocke

Blivande Fru Ljung

ja vist är det svårt att vänta jag vill nu nu nu nu hi hi

vilket datum å var om du vill dela

• linajocke

Blivande Fru Ljung

vi sak gifta oss i södertälje tveta kyrka fast vi är från sthlm

men vi blev så förtjusta i deras kyrkor så vi ville va där hi hi

har du börjat titta på kläningar å sånt

• linajocke

Bruden blå

ja vi är fler en vi tror som har dysleksi
    nej nu mera sjäms jag inte över det men jag brukar upplysa om det för att slipa kommentarer som hallå så stavas det inte eller va kan du inte stava
    me hallå så där ska det inte va å allt sånt
    så det är lätare att säga ja jag har dysleksi så så är det bara
    :)

• linajocke

Blivande Fru Ljung

ja jag har hittat min dröm kläning men det tog tid man titar på monga å alla är ju så vakra å man vill bara ha men sen hitar man en till som är enu finare så så häl jag på jallafal men sen så va den bara där å då fans det inget annat för mej hihi det är em sån känsla när ma hitar den reta hihi

men prova olika modeler så du vet villken som är best för din krops form

• linajocke

Blivande Fru Ljung

nej då när du står där så får du masor av hjälp med av och på och sedan så fins det en del grund modeler så sååå monga blir det inte hihi med du vet axelbands lösa ocg med runthalsen snöre eller som min med korset :) sen när du vet så är det bara att tita på såna jag tex kan inte ha halternek för jag är kort med ganska stor byst blev väldigt fyrkanrig i den modelen hihi såg jäte kul utt

• linajocke

nej då allt sånt är normalt eller :)
    jalafal inalar jag mej det annars så har jag nog tomtar på loftet ellr brölopp på loftet hihi

• linajocke

mitt "stora" problem just nu är om jag ska byta om på salongen eller i kyrkan man vill ju inte att kläningen sak bli skrynklig i bilen på väg till kyrkan för jag har en bil resa på ca 40 min från salong till kyrkan

Svar på tråden Lägg av!