• Thunberg

Lägg av!

Jag blir uppriktigt sagt alldeles matt när jag läser en del trådar här.

När jag gick in här första gången trodde jag i min enfald att fokus skulle ligga på att hjälpa varandra och bolla ideér.

Istället upptäckte jag att en hel del väljer att klanka ner på varandra och kritisera.

Så länge människor väljer att göra något som inte skadar dem eller någon annan ser jag inte problemet. Jag tycker att det tyder på stor omognad när man dömer någon efter att de t ex vill bli inledd av sin far (det senaste rabaldret). Man kan omöjligen veta hur en annan människa är utifrån ett inlägg på BT!

Jag har läst massor med saker som jag aldrig skulle vilja göra på mitt bröllop, samtidigt som de som skrev det tycker att det är en fantastisk idé. Jag tycker att det är bra mycket roligare att ge dem positiv förstärkning o se det trevliga i att alla faktiskt kan få det som de viill på sin speciella dag. Omväxling förnöjer!

Jag önskar alla en underbar bröllopsdag o all lycka i planeringen!

• Svar på tråden Lägg av!
  • Blivande Fru Ljung

En tråd helt i min smak.
    Men vi ska passa oss - för snart kommer kanske någon som tycker att vi tycker helt fel....

Ha själv en underbar bröllopsdag!

• friis

Instämmer!!!
    varför medvetet göra någon ledsen?? Naturligtvis behöver man inte tycka likadant, men då är det ju bara att strunta i den tråden eller åtminstone säga det på ett mer snällt eller konstruktivt sätt!!!

• love U

Håller fullständigt med dig!
    Varför måste man hela tiden klanka ner på andra!
    Om man tycker annorlunda så behöver man ju inte bry sig om den tråden!

Ha en underbar bröllopsdag själv!!

• Brud i Thailand....

Håller med er!
    Alla som har haft sån tur att hitta någon man vill dela livet med. Gör som ni vill och var LYCKLIGA!!

Själv har vi tänkt gifta oss utomlands och det finns säkert många som tycker det är befängt. Vi tycker det vore härligt :)

• Thunberg

Kul att höra lite glada röster!

• linajocke

hej alla glada brudar

deta skriver ja jämt men det käns inte så på sistone förens nu gud va kull att hitta folk som läger enerskin på det posetiva
    själv håler jag på att sprika av lägntan hihi det är sssååå långt kvar tycker jag

ja jag vet jag stavar som en krata men jag har dyslexi :)

• SagaTova

Näää vet ni va! En tråd för att stötta varandra. Nu får ni skärpa er.

Ni har feeel.....
    sorry kunde inte låta bli.

• Marskatt

Blivande Fru Ljung
    Bara för att någon tycker annorlunda är det inte säkert att den personen tycker att det som sagts tidigare är fel... Det är jättekul med alla positiva saker som dyker upp här på BT, men det är också ett ställe där man kan få debattera olika saker. Givetvis ska det ändå ske på ett schyst sätt!

• brud_aug08

Äntligen en tråd med lite glada toner! =) Håller fullständigt med dig Thunberg, förstår inte heller varför en del verkar gå in för att få andra att känna sig dumma...

• linajocke

så när ska ni gifta er alla glad brudar
    själv får jag vänta tills den 22/9
    AAAAAAAaaaaaaaaa det är så longt kvar :)

Svar på tråden Lägg av!