• Thunberg

Lägg av!

Jag blir uppriktigt sagt alldeles matt när jag läser en del trådar här.

När jag gick in här första gången trodde jag i min enfald att fokus skulle ligga på att hjälpa varandra och bolla ideér.

Istället upptäckte jag att en hel del väljer att klanka ner på varandra och kritisera.

Så länge människor väljer att göra något som inte skadar dem eller någon annan ser jag inte problemet. Jag tycker att det tyder på stor omognad när man dömer någon efter att de t ex vill bli inledd av sin far (det senaste rabaldret). Man kan omöjligen veta hur en annan människa är utifrån ett inlägg på BT!

Jag har läst massor med saker som jag aldrig skulle vilja göra på mitt bröllop, samtidigt som de som skrev det tycker att det är en fantastisk idé. Jag tycker att det är bra mycket roligare att ge dem positiv förstärkning o se det trevliga i att alla faktiskt kan få det som de viill på sin speciella dag. Omväxling förnöjer!

Jag önskar alla en underbar bröllopsdag o all lycka i planeringen!

• Svar på tråden Lägg av!
  • linajocke

Blivande Fru Ljung

vi sak gifta oss i södertälje tveta kyrka fast vi är från sthlm

men vi blev så förtjusta i deras kyrkor så vi ville va där hi hi

har du börjat titta på kläningar å sånt

• Thunberg

Marskatt

Ja, självfallet får man tåla att människor svarar om man ställer en fråga. Det är inga konstigheter. Att däremot anse att en linje är det enda raka är en helt annan sak. Jag tror att du och jag är på samma linje. Det är det inte oliktänkande jag reagerar på utan oaktsamhet.

Om man sårar någon utan att mena det kan man ju alltid rätta till det :)

• Blivande Fru Ljung

linajocke

Ska försöka att få med min taostmadame i helgen för att kika på klänningar. Börjar få lite panik. Du då? Har du hittat nån?

• linajocke

Bruden blå

ja vi är fler en vi tror som har dysleksi
    nej nu mera sjäms jag inte över det men jag brukar upplysa om det för att slipa kommentarer som hallå så stavas det inte eller va kan du inte stava
    me hallå så där ska det inte va å allt sånt
    så det är lätare att säga ja jag har dysleksi så så är det bara
    :)

• linajocke

Blivande Fru Ljung

ja jag har hittat min dröm kläning men det tog tid man titar på monga å alla är ju så vakra å man vill bara ha men sen hitar man en till som är enu finare så så häl jag på jallafal men sen så va den bara där å då fans det inget annat för mej hihi det är em sån känsla när ma hitar den reta hihi

men prova olika modeler så du vet villken som är best för din krops form

• Duchess

Prozzac:

:D (ursäkta, men jag gapskrattade faktiskt framför datorn när jag läste ditt inlägg. Vilken skön humor!)

• Frantic

Duchess det roligaste är att det gick helt obemärkt förbi eftersom det ligger så otroligt nära verkligheten, humorn var bara dragen en millimeter över den nivå som BT redan ligger på ibland.

• Blivande Fru Ljung

linajocke

Prova många klänningar..? Jo jag har tyvärr förstått det. :-/ Problemet är bara att jag hatar verkligen att prova kläder. Tycker det är bökigt & stökigt. Det tar en massa tid...Hur kommer det inte bli när jag provar brudklänningar??
    Oj vilka trevliga problem jag tampas med.

• Thunberg

Japp, bröllopsplanering är fullt av i-landsproblem ;)

• linajocke

Blivande Fru Ljung

nej då när du står där så får du masor av hjälp med av och på och sedan så fins det en del grund modeler så sååå monga blir det inte hihi med du vet axelbands lösa ocg med runthalsen snöre eller som min med korset :) sen när du vet så är det bara att tita på såna jag tex kan inte ha halternek för jag är kort med ganska stor byst blev väldigt fyrkanrig i den modelen hihi såg jäte kul utt

Svar på tråden Lägg av!