• Thunberg

Lägg av!

Jag blir uppriktigt sagt alldeles matt när jag läser en del trådar här.

När jag gick in här första gången trodde jag i min enfald att fokus skulle ligga på att hjälpa varandra och bolla ideér.

Istället upptäckte jag att en hel del väljer att klanka ner på varandra och kritisera.

Så länge människor väljer att göra något som inte skadar dem eller någon annan ser jag inte problemet. Jag tycker att det tyder på stor omognad när man dömer någon efter att de t ex vill bli inledd av sin far (det senaste rabaldret). Man kan omöjligen veta hur en annan människa är utifrån ett inlägg på BT!

Jag har läst massor med saker som jag aldrig skulle vilja göra på mitt bröllop, samtidigt som de som skrev det tycker att det är en fantastisk idé. Jag tycker att det är bra mycket roligare att ge dem positiv förstärkning o se det trevliga i att alla faktiskt kan få det som de viill på sin speciella dag. Omväxling förnöjer!

Jag önskar alla en underbar bröllopsdag o all lycka i planeringen!

• Svar på tråden Lägg av!
  • brud_aug08

Vi ska inte gifta oss förrän i augusti...08!!...ahh jag kommer att bli tokig innan dess! *hihi*

• linajocke

oj ja då hade du längre kvar en mej :)
    men den som väntar på nåt gott väntar aldrig förlänge hi hi

men man får hitta på saker för att få tiden att gå jag har hålt på med planeringar i ett år snart

• Blivande Fru Ljung

Marskatt: Självklart ska man få debattera här. Men de senaste har känns som om antingen har man rätt eller så har man fel. Bara en känsla...

linajocke: Åh jag har samma känsla. Längtar så jag blir tokig & det är hela FYRA månader kvar...

• Thunberg

Marskatt

Jag absolut för debatter, det jag vill belysa med mitt inlägg är att man kan debattera utan att döma.

• linajocke

Blivande Fru Ljung

ja vist är det svårt att vänta jag vill nu nu nu nu hi hi

vilket datum å var om du vill dela

• Thunberg

Jag är absolut för debatter, ska det självfallet stå ;)

• Blivande Fru Ljung

linaojocke

15 september i Uddevalla

Var ska ni gifta er?

• Prozzac

Äntligen en positiv tråd. Jag tycker också att man ska slippa allt negativt här. För finns det något mer ljuvligt än ett bröllop? Det är ju de enda vägen till en familjelycka. Här inne ska vi bara hjälpa och stötta varandra. Inte ifrågasätta och tänka efter om det finns något negativt utan bara stödja, och säga mysiga saker! Det här forumet kan väl ändå få vara fritt från alla feminister som inte tillåter oss att vara det svagare könet som vi är. Jag är så lycklig över att ha funnit en man som nu tar hand om mig. Och vi har gjort så fina kort som vi nu ska skicka ut som inbjudningar. Snart får jag det hem jag drömt om hela mitt liv!

Hoppas ni får en underbar bröllopsdag, och ett långt liv i evig lycka!

• Marskatt

Thunberg
    Små ord smiter ibland iväg... Rena påhopp gillar inte jag heller. Men, om man skriver ett inlägg får man vara beredd på att även folk som tycker annorlunda än man själv skriver, och det finns personer som blir enormt ledsna och upprörda över det. Det är ganska svårt att veta var gränsen går för olika personer, vi är ju alla rätt olika, och det är ännu svårare att bedöma här på BT där vi inte ser varandra medan vi "pratar".

Lycka till med era bröllop ni som inte gift er ännu! Och så hoppas jag att ni hittar alla de trådar där tipsen och lyckönskningarna är i majoritet! (De finns, det tar bara lite tid att leta reda på dem ibland)

• Bruden blå

linajocke

Kul att se fler som tampas med detta lilla hinder.
    Eller kanske tillgång.
    Har själv fått den diagnosen, och känner mer och mer att jag väljer att se fördelarna med det istället. Har nämligen mer och mer uptäckt att i kompensation för mina brister i stavning så har jag fått en del annat, tex är jag dubbelhändig och har en enorm ådra när det gäller problemlösning.
    Och enligt professorn som diagnostiserade mig är det typiskt för vissa dyslektiker, att dom just har större centra och är mer benägna att vara goda problemlösare och vara dubbehändiga mm.
    så var glad och sträck på dig, skit i stavningen, övertygad om att även du har dina sidor som du är bättre på.

Svar på tråden Lägg av!