• Thunberg

Lägg av!

Jag blir uppriktigt sagt alldeles matt när jag läser en del trådar här.

När jag gick in här första gången trodde jag i min enfald att fokus skulle ligga på att hjälpa varandra och bolla ideér.

Istället upptäckte jag att en hel del väljer att klanka ner på varandra och kritisera.

Så länge människor väljer att göra något som inte skadar dem eller någon annan ser jag inte problemet. Jag tycker att det tyder på stor omognad när man dömer någon efter att de t ex vill bli inledd av sin far (det senaste rabaldret). Man kan omöjligen veta hur en annan människa är utifrån ett inlägg på BT!

Jag har läst massor med saker som jag aldrig skulle vilja göra på mitt bröllop, samtidigt som de som skrev det tycker att det är en fantastisk idé. Jag tycker att det är bra mycket roligare att ge dem positiv förstärkning o se det trevliga i att alla faktiskt kan få det som de viill på sin speciella dag. Omväxling förnöjer!

Jag önskar alla en underbar bröllopsdag o all lycka i planeringen!

• Svar på tråden Lägg av!
  • Blivande Fru Ljung

*skratt* Ja verkligen! Man kan ligga sömnlös på nätterna & fundera på vilken fär man ska ha på inbjudningskorten.
    Här om natten drömde jag att det var små inbyggda lampor i min brudbucket!!

Har det gått för långt då??

• Thunberg

Haha, det kanske skulle vara snyggt? Vem vet!

Ett beslut som kändes lite löjligt var hur många milimeter bred vigselringen skulle vara. Kunda aldrig tänka mig att jag skulle fundera så mycket på några tiondels milimeter!

• linajocke

nej då allt sånt är normalt eller :)
    jalafal inalar jag mej det annars så har jag nog tomtar på loftet ellr brölopp på loftet hihi

• Gable

Prozzac - vilket underbart inlägg

Välkomna allihopa till BT! Här finns både kärlek och krig

• Blivande Fru Ljung

Men tänk på att de millimetrarna ska du leva med hela ditt liv

Och ett bröllop på loftet kanske rent av skulle vara riktigtmysigt?

• Bröllopstokiig

Jag instämmer inte helt .. Jag tycker att det är viktigt att säga vad man tycker om en idé om TS frågar ...
    Anledningen till många trådar öppnas är ju att någon vill ha konstruktiv feedback .. Tycker inte att det är jysst att säga att något är jättebra, om man inte tycker det. Chansen är ju att deras gäster inte heller tycker att det var en bra idé ...
    Själv tycker jag att det är toppen att läsa om olika uppfattningar .. jättebra att någon ser saken från an annan synvinkel .. för i slutändan, vill vi ju alla ha det bästa bröllopet vi kan få .. eller hur?

• Thunberg

Kaffemonster

Då har jag nog uttryckt mig oklart. Jag är FÖR konstruktiv kritk och meningsutbyte. Jag betackar mig dock för påhopp och otrevligheter.

• Blivande Fru Ljung

Var tog ni vägen, ni som hade i-lands problem som jag?? Det var ju här de viktigaste frågorna fanns.

• linajocke

mitt "stora" problem just nu är om jag ska byta om på salongen eller i kyrkan man vill ju inte att kläningen sak bli skrynklig i bilen på väg till kyrkan för jag har en bil resa på ca 40 min från salong till kyrkan

• Andie

Thunberg
    Bra inlägg!!!!
    Och det känns skönt att veta att fler reagerar på hur vissa trådar rent av spårar ur till pajkastning.

Låt oss försöka förbättra BT till en trevligare plats på nätet.

• malle_1

Har inte läst tidigare inlägg men jag tycker inte att det är något problem att se vilka trådar som det tjafsas i (och hålla sig borta från dem om man inte vill ge sig in i det). Det överskuggande är fortfarande tips och hjälp och inspiration tycker jag..

• Klarityn

linajocke: Har liknande problem som du, vill inte heller skrynkla ner min klänning i bilen.

Då har jag oxå ca 40 min resväg till kapellet.Min blivande vill inte heller sitta i bilen o skrynkla ner sin kostym. Så jag kommer nog att byta om i kapellet. Han oxå!
    Hoppas på att du kommer på nåt snart..

• Blivande Fru Ljung

Här är ju denna trevliga tråden

Svar på tråden Lägg av!