• klurifax

nedvärderad...

Så många trådar nu om folk som känner sig nedvärderade pga av att andra inte tycker som dem!!!
    JAG känner mig i bland nedvärderad av dessa trådarna, jag är inte ute efter att kränka någon när jag svara på ett inlägg här på BT, men man måste väl få lov att ha åsikter även om de inte övernsstämmer med trådstartarens???

Bröllopstorget har det sista året blivit ett ställe där man måste stryka medhårs och inte får komma med avvikande åsikter, för då "bråkar" man... Diskussion! Är det ingen som vet vad det är längre?

• Svar på tråden nedvärderad...
  • klurifax

Jag är alltid noga med HUR jag skriver, men folk väljer oftast att ta åt sig ändå, de väljer att läsa in saker som inte finns och sen säga att man "kränker"...

självklart har man ansvar för hur man uttrycker sig!

• klurifax

precis min erfarenhet rocketqueen!

• klurifax

Ett ex på det jag reagerat på är om en brud frågar: " Är detta snyggt?" Och någon svarar: " Nej, det tycker jag inte." Då kan man mycket väl få till svar att man är dum i huvudet som inte tycker det är snyggt... att man ska "stötta" mm.
    Om man inte kan hantera avvikande åsikter så ska man inte fråga så!

• klurifax

oh alla trådar som blir "infekterade" bara för att folk har olika åsikter... och jag _avskyr_ "vi ska STÖTTA ts..." när ts har klagat på något och man kanske förklarar _varför_ det är så... *suck*

Svar på tråden nedvärderad...