Inlägg från: rocketqueen |Visa alla inlägg
  • rocketqueen

nedvärderad...

Har sagt det förut och jag säger det igen - många på BT har en tendens att tolka in alldeles för mycket i orden som skrivs, dessutom är många så otrooligt känsliga och skriker "påhopp" så fort någon tycker annorlunda. Inte överdrivet många här som kan diskutera ett ämne sakligt också. Helt sanslöst...

• rocketqueen

Alla har rätt till sina åsikter ja, men inte att uttrycka dem.

• rocketqueen

Ja, visst är det så! Tyvärr kan inte många skilja på sak och person heller, eller förstår inte/håller inte med om vikten av just det och går istället till personangrepp. Skrämmande...

• rocketqueen

Ja, jag håller verkligen med. Frågar man så ska man också kunna ta svaren gällande frågan!

• rocketqueen

Ja, det är mycket komplimangfiskande här...

• rocketqueen

Fast där håller jag inte med dig riktigt, MrsMoreira... I verkligheten är jag mycket mer frispråkig och mer återhållsam här, här känner man ju inte folk på samma sätt heller. Men förstår vad du menar med att man ska tänka efter!

• rocketqueen

Beror på vad det är för ämne som diskuteras och situationen i övrigt, man diskuterar ju oftast inte känsliga ämnen som diskuteras här med främlingar så det är svårare att jämföra... Frågar någon här om en klänning är snygg eller inte, då är det ju för att få respons från allmänheten som är väldigt breddad. En främling frågar ju knappast om man gillar deras kläder så jag kan inte riktigt jämföra det. Hoppas du hänger med på vad jag menar om skillnaden!

Svar på tråden nedvärderad...