• lindza

nedvärderad...

Vissa (syftar inte på någon särskild)borde bli bättre på att inte toka saker negativt. Jag kan ju säga en sak o tycka att jag formulerat mig väldigt mjukt o bra medan mottagaren blir galen för att jag är så negativ. Jag tror det som mycket annat som diskuteras livligt här har med uppväxt att göra. Hur föräldrar och andra nära reagerar/tycker på/om saker. Vad är rätt och vad är fel???

• lindza

Skalaren
    Så rätt du har...tror jag...

• lindza

Det verkar som att om man får ett svar som inte passar med sin åsikt så är man elak...Jag tycker att man är ärlig. Viktigt att stå för vad man tycker. Man kan inte behaga andra. I mitt liv är JAG viktigast. Mår inte jag bra kan jag inte se till att min m2b mår bra o andra runt omkring.

• lindza

Men det är ju inte alltid det framgår om "den" redan är köpt eller inte. Kan ju knappast säga att om du köpt den så är den fin för att ""broderiet är så detaljerat bla bla bla" men om du funderar på att köpa den skulle jag nog kolla runt lite mer för att se andra bla bla bla...
    Frågar man får man tåla ett svar kan jag tycka, alla är väl väldigt medvetna om att alla inte har samma smak, det kan ju finnas någon mer som tycker att den är jätte fin.
    Som svarare kan man ju kanske iof skippa kommentarer som " det var det fulaste jag sett" räcker kanske med att säga att det inte är min stil/smak.

Svar på tråden nedvärderad...