Inlägg från: Bröllopstokiig |Visa alla inlägg
  • Bröllopstokiig

Oktoberbrudar

Hej alla

Är helt ny här och gissa om jag blev glad när jag såg den här tråden

Jag ska gifta mig den 6 Oktober
    Har precis kommit hem från att beställt min brudklänning, åhh jag blev sååå nöjd, ska fixa kort på den så ni får se, vill ju så gärna visa

Någon som har msn? skulle va kul att kunna följa någon mer här i från och kanske ge varann lite ideer?

• Bröllopstokiig

Glömde..har fixat lokal snart kyrkan även kollat upp vad det mesta ska kosta, ska börja göra våra inbjudningskort snart

• Bröllopstokiig

Ni som vill adda mig på msn så pratar vi bröllop
    Sonny_boy78@hotmail.com

Har den tillsammans med min sambo då så ni vet
    Någon som har en bra check lista man kan få kopiera, känns inte som jag kommer på hälften av allt man ska tänka på

• Bröllopstokiig

Nickan 78: Jätte fina klänningar har faktiskt själv stått och valt mellan 2 nästan exakt likadana klänningar, jag valde den som näst intill är kopia med den sista länken du skrev lite smått annorlunda bara

• Bröllopstokiig

Nickan78: köpte mina i en affär vid namn hmm.. haha aaa dreamnett tror jag det va! Jäte fin verkligen är sååå nöljd! Vet faktiskt inte om jag fick ett bra pris eller om den räknas som dyr men jag får betala runt 6000kr för den.

Jag tror jag fick ett bra pris

• Bröllopstokiig

nickan78 : den ligger i Trollhättan, en lite stad

• Bröllopstokiig

Nickan 78: va inne på min sida nu där jag köpte min brud klänning och så skulle jag jämföra den med din klänning( den sista jag tyckte så mycket om) haha det är LIKADAN haha lite roligt faktiskt har ju inte sett den på internet sidan innan så det va nog därför jag inte reagerade först men nu såg jag ju att det va samma

Visst e den snygg

www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m2293071-2.html

• Bröllopstokiig

Kul att veta att det finns fler med samma smak som mig, kan faktiskt inte sluta le här hemma haha tyckte det va lite roligt, exakt samma klänning

• Bröllopstokiig

Nickan 78: jaa vi har verkligen bra samk har du beställt den ännu

• Bröllopstokiig

lite dött här inne

Svar på tråden Oktoberbrudar