• Miai

Oktoberbrudar

Är det någon som gifter sig i oktober 2007?
    Vi gifter oss den 13 oktober men väntar på besked om lokalen vi vill ha är ledig.
    Håller tummarna!

• Svar på tråden Oktoberbrudar
  • MrsNilsson

Jag och min sambo gifter oss den 15:e oktober. :) Hur långt har ni kommit med planeringen Miai?

• Mirja78

Vi gifter oss den 6 oktober!!!!!

• ~Norpan78~

13:e oktober för oss också!
    Vi har kyrka och lokal klara, håller på att leta klänning nu. Har handlat material till inbjudningskorten som vi kommer göra själva.
    Hur går det för er med planeringen??

• Rosviol

Jag gifter mig i oktober den 20.

• Happii

Jag gifter mig oxå den 20. oktober!!

• MrsNilsson

Vi har bokat kyrka och lokal samt pratat med en sömmerska ang min klänning, vi har bokat en kock också. Vi har pratat lite om bordsplacering samt menyn också.. Det är i stort sett det vi gjort..

• Nemo nisi mors

Jag gifter mig oxå den 20 oktober.
    Har hunnit ganska så långt (klänningen ligger här hemma, kyrka, lokal & fotograf bokade), känns ändå som vi har mycket kvar att göra.

Så mycket kan gå fel.

• Rosviol

Min plannering har börjat stagnera lite. Klänningen får jag hem i nästa vecka, inbjudningarna är klara och väntar på att bli postade, lokal och kyrka är bokad. Festprogrammet är så gott som färdig förutom gästpresentation. Ringarna har legat i lådan sen i februari. Menyn bestämdes och spikades för några veckor sen och kock och personal är bokad. Dj och musikanläggning fixad . Hemsidan för bröllopet är så gott som klar. Så nu är det endast lite småpyssel kvar. Bör tillägga att jag varit sjukskriven sen i oktober, så tid är det enda jag haft. Men roligare att plannera bröllop när man är sängliggande än att titta på DÅLIGA såpor :D

• Miai

Åh va roligt att så många svarade!

Idag har vi fått veta att lokalen som vi vill vara i är ledig! HURRA!
    Så nu är det bara resten som ska planeras..
    Känns omtumlande att det är klart vilken dag det blir.

Nickan78, kul att ni gifter er samma dag. Jag ska ut och kolla klänningar till helgen och planeringen känns verkligen som den kan ta fart nu!

Svar på tråden Oktoberbrudar