• Miai

Oktoberbrudar

Är det någon som gifter sig i oktober 2007?
    Vi gifter oss den 13 oktober men väntar på besked om lokalen vi vill ha är ledig.
    Håller tummarna!

• Svar på tråden Oktoberbrudar
  • Bröllopstokiig

Kul att veta att det finns fler med samma smak som mig, kan faktiskt inte sluta le här hemma haha tyckte det va lite roligt, exakt samma klänning

• Miai

Jag har hittat min drömklänning!!!!
    Åh jag är så glad, har provat masssor av klänningar i helgen och bestämde mig till slut... för den första jag provade.
    Imorgon ska jag prova ut storleken och beställa.

• ~Norpan78~

Katriin - vad kul! det lutar starkt åt att det blir den och att jag beställer den på torsdag! Längtar tills man har det avklarat! Visst har vi bra smak
    Ska du ha slöja till?

• Nemo nisi mors

Miai

Får man titta på din oxå?

Innan när jag letade klänning tyckte jag aldrig att jag hittade någon som jag ville ha. Nu när jag bestämt mig ser jag tusentals fina. Kan inte få nog av klänningar nu tycks det.

• Bröllopstokiig

Nickan 78: jaa vi har verkligen bra samk har du beställt den ännu

• Bröllopstokiig

lite dött här inne

• Rosviol

Ja det verkar så, har alla fullt upp eller ligger saker lite på is. Jag ska i alla fall skicka ut inbjudningarna på måndag. Annars har jag inte så mycket jag kan göra.

• Miai

Äntligen är gästlistan klar!
    Så nu sitter vi och funderar på inbjudningskort. Vi vill gärna ha nått enkelt som vi kan göra själva eller beställa några som inte är allt för dyra. Hmmmm, mycket funderande på papper, snören och texter just nu med andra ord
    Men klänningen är klar. Skulle gärna lägga in en bild men lyckas inte av nån anledning. Får återkomma när jag klurat ut vad jag gör fel.
    Hur går det för er andra? Nån som har inbjudningskort-tips tveka inte att dela med dig!

• ~Norpan78~

Hej tjejer!
    Nu börjar det dra ihop sig om man ska hinna få en klänning tills i oktober enligt affären jag besökte idag.

Har en annan tråd där jag ber om hjälp att välja klänning, vore kul om ni tittade på bilderna och säger vilken ni tycker ser bäst ut!

www.brollopstorget.se/Forum-1-8/m2320640.html

• Rosviol

nr 1 röstade jag på i andra tråden

Svar på tråden Oktoberbrudar