• Miai

Oktoberbrudar

Är det någon som gifter sig i oktober 2007?
    Vi gifter oss den 13 oktober men väntar på besked om lokalen vi vill ha är ledig.
    Håller tummarna!

• Svar på tråden Oktoberbrudar
  • MrsNilsson

Vi gifter oss i kapellet i Nordenskjöldska gården i Karlskrona. :)

• MrsNilsson

Jag håller med dig Miai att det känns som man ligger efter med planeringen när man läser dessa checklistor ;) Men som sagt det är väl bara att börja beta av en sak i taget, som tur är ska vi inte ha ett stort bröllop så det är inte jättemycket att fixa i alla fall :)

• Bröllopstokiig

Ni som vill adda mig på msn så pratar vi bröllop
    Sonny_boy78@hotmail.com

Har den tillsammans med min sambo då så ni vet
    Någon som har en bra check lista man kan få kopiera, känns inte som jag kommer på hälften av allt man ska tänka på

• ~Norpan78~

Har ni redan fixat klänningen? Jag tycker inte jag hittar någon som både jag och plånboken gillar
    Funderade ett tag på att beställa från Milly bridal men annars lutar det år dessa:
    www.asperabride.com/aspera_brud/4036_marigold_brud.htm
    eller
    www.asperabride.com/html/4204.html

Vad tror ni? Bättre att köpa någon av dessa två eller beställa från millys?

Vill någon adda mig på msn och prata och följas åt fram tills i oktober så har jag nickans78@hotmail.com

• Rosviol

Nickan 78- känner inte till Millys, så jag kan inte säga hur du ska göra tyckte dock att klänningarna du länkat til var väldigt fina.

• Nemo nisi mors

Nickan78

Tyckte denna va jättefin.

www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m2293071-2.html

För mig tog det 4,5 månader innan jag fick hem klänningen (köpte en original så då tar det ant extra tid). Hade jag behövt göra någon ändring så hade det tagit lite tid det med.

Min klänning
    enhemmafrusdag.blogspot.com/2007/03/nu-r-den-hemma.html

min klänning på anan brud, blädra ner lite. (bandet ska inte knytas där bas så som hon gjort)

community.theknot.com/cs/ks/user/page.aspx

Har ingen MSN ska kanske fixa det. Då kan man ju prata med sambon oxå när han e bortrest i veckorna.

• Rosviol

WOW, var ju jätte snygg/fin. Håller med om bandet, så som hon gjort var inte så snyggt. Vilken klänning Grattis!

• Nemo nisi mors

Får tacka papsen och lite mansen

De har bidragit en del .

Hade inte ens tänkt prova den i bröllopsbutiken. Andra liknande klänningar passade mig inte alls, så av en slump åkte den på ändå och Vola!

Det man inte ser på bild är att pärlorna glimmar när man rör sig. Det var nog det jag föll för.

• Bröllopstokiig

Nickan 78: Jätte fina klänningar har faktiskt själv stått och valt mellan 2 nästan exakt likadana klänningar, jag valde den som näst intill är kopia med den sista länken du skrev lite smått annorlunda bara

Svar på tråden Oktoberbrudar