Oktoberbrudar
Jag gifter mig i oktober den 20.
Jag gifter mig i oktober den 20.
Min plannering har börjat stagnera lite. Klänningen får jag hem i nästa vecka, inbjudningarna är klara och väntar på att bli postade, lokal och kyrka är bokad. Festprogrammet är så gott som färdig förutom gästpresentation. Ringarna har legat i lådan sen i februari. Menyn bestämdes och spikades för några veckor sen och kock och personal är bokad. Dj och musikanläggning fixad . Hemsidan för bröllopet är så gott som klar. Så nu är det endast lite småpyssel kvar. Bör tillägga att jag varit sjukskriven sen i oktober, så tid är det enda jag haft. Men roligare att plannera bröllop när man är sängliggande än att titta på DÅLIGA såpor :D
miai- grattis!!
jag har msn om du e intresserad. Håller med om att det skulle va kul att kunna följa någon mer här i från och kanske ge varann lite ideer?
Nickan 78- känner inte till Millys, så jag kan inte säga hur du ska göra tyckte dock att klänningarna du länkat til var väldigt fina.
WOW, var ju jätte snygg/fin. Håller med om bandet, så som hon gjort var inte så snyggt. Vilken klänning Grattis!
Nu har jag äntligen min klänning hemma, hämtade den idag :D Gud vad nöjd jag är
absolut! (Ingen bild på mig i den bara på en modell bakifrån från där klänningen är köpt från början, köpte den själv från tradera oanvänd för 560 kr)
www.1koo.com/wedding/itemdetailc.asp
Nemo nisi mors- Tack!:D
tack så jätte mycket för ditt senaste inlägget. Har ritigt grubblat på vad jag ska ha som gammalt. Tål ju inga smycken förutom silver från Guldfynd (ja jag vet att det är konstigt) Men nu vet jag, har en jätte söt liten psalmbok i vitt och guld som är ärv i flera generationer. Tack!! nu kan jag sluta leta, KANON!
Ja det verkar så, har alla fullt upp eller ligger saker lite på is. Jag ska i alla fall skicka ut inbjudningarna på måndag. Annars har jag inte så mycket jag kan göra.
nr 1 röstade jag på i andra tråden
Jag skickar ut mina inbjudningar imorn. Vill vara säker på att alla får dem innan semestrar och skolor slutar + att alla då har lite tid att titta i kalendern innan semestern.
jodå jag e kvar. men planerna går trögt. Vet liksom inte vad jag ska göra härnäst. Klippte isär murgrönablad från rankan, tyg/plast. Ska strö ut bladen på bordern som dekoration. Men annars står det still.
Nemo nisi mors- vad fina monogram och söt blogg. Gullig nål, hahahah, håller med du är en tvättäkta Bridezilla
Klippande gjorde jag altså idag, missade jag tydligen att skriva ut