någolunda billigt bröllop på gotland
Chrissa,
du får jättegärna skicka mig bilder :)
gutan2008@hotmail.com
Chrissa,
du får jättegärna skicka mig bilder :)
gutan2008@hotmail.com
mrsdD
åh, du får jättegärna skicka henner portfolio om du får det! Vad heter hon?
Kul att du verkar bli nöjd med festmakarna, jag skulle nog också välja dem före någon för amatörmässig, men vill ju att det skall bli bra OCH inte allt för dyr. Lagom är bäst :)
mrsdD
Tack för bilderna, jag har varit iväg och inte haft tillgång till datorn...har inte dött om ni trodde det :)
Va söt hon var den lilla brudnäbben!
Vi var på Björkhaga nu i helgen men jag fick inte et så bra intryck av maten måste jag säga..fast det kanske är jag som har höga krav. Men om man tar tvåhundra för varmrätten så skall den inte se ut och smaka där efter. men de är ju nya i gamet och det blir säkert bättre (personalen som jobbade när vi var där var mkt ung). dessutom tog de inte kort, vi blev jätte snopna, men de skulle skicka en faktura istället..
Fast lokalen var jättefint!!! Kändes som att man satt på starnden. stora panoramafönster och öppet till nock. Lovely. Fast för litet för oss.
Sjöviksgården lät ju intressant, det är nyrenoverat va?! Är det någon som har lite fler nytagna foton inifrån? :)
Vad kostar det att hyra sjöviksgården?
Såg att det blev lite rörigt i mailet, men jag tror ni fattar ;)
"Men om man tar tvåhundra för varmrätten så skall den inte se ut och smaka där efter." jag menade ju att den SKULLE se ut och smaka där efter. ja ja *tihi* så det kan bli
mrsdD
Har du kollat upp stugbyn i Ljugarn? den ligger lite norrut längs stranden fast inte så långt bort som till Vitvär. Vet du vart jag menar?
Vad hände med klänningen? Vem använde du?
mrsdD & Chrissa
Tack för att ni skickar foton!
mrsdD
Oh...my...god!
Vad tänkte de med, hur kunde någonsin tro att du skulle bli nöjd med denna?? En del Disney prinsessa och en det åttiotals kitsh.. Jag är verkligen ledsen för din del. Hoppas att det löser sig och att du inte behöver betala nått för den.
mrsD
Hon med tårtorna - Maraschinos - har du möjligtvis en adress till henne. var inne och kollade på hennes tårtor och de såg väldigt fina ut.
Tänkte att jag kunde kanske höra med henne om hon var intresserad av att baka i nästa vår :)
mammaK
Var det du som skulle ha Get Back som band? Har glömt vem som skrev det... :(
mrsD
jag gillade tårtan i vitt med rosa rosor och lite murgröna :)
mammaK
Fick du någon prisuppgift på dem?
mrsdD
Nope, jag har inte kollat hur resten av utbudet ser ut ännu. skall bla kolla Wisby hotell och bullboden. Misstänker att de är dyra men vill kolla lite vad man får först :)