Inlägg från: Serenity |Visa alla inlägg
  • Serenity

På deras hemsida kan man tyvärr inte se utsikten eller hur själva lokalen ser ut men det är väldigt stort och fint.

• Serenity

Chrissa:
    ååh,jag måste få se kort sen Jag har kort på verandan...min mamma var på gotland nyligen och fotade åt mig så fin utsikt,jag bara smälte när jag såg den.

• Serenity

Hellu!!!
    Nu har jag pratat med festmakarna och de erbjuder ljud,ljus,dj och högtalare på stativ(som vi ska ha på stranden)för 4000 kr....just d,trådlös mic ingår oxå Jag tror vi tar dom...det är ju ett medelpris och jag tror dom är duktigare än j-j mix,ibland kan man ju inte alltid gå efter det billigaste. Det är ju ändå vår speciella dag så allt måste funka bra.

• Serenity

just ja...jag har oxå hittat en jättetrevlig tjej som fotograferar. Hon är amatör men har fotat bröllop tidigare..hon skulle maila mig sin portfolio så när hon gör det skickar jag vidare till dig gutan och chrissa så ni oxå får se.Om ni vill såklart

• Serenity

just d!
    jag ska ner till gotland nu på söndag så jag återkommer med priserna jag får på björkhaga ska lite kort oxå på det som inte syns på hemsidan,typ toaletterna och sånt fräscha toaletter är sjukt viktigt för mig,hehehehe

• Serenity

hej hej! Nu har jag fixat fotograf...en amatör tjej som är duktig.Inte som en professionell men jag känner inte för att betala en massa...den här tjejen duger fiint! Hon skickade kort på sina andra jobb och jag tycker det verkar heeeelt oki,som sagt så är det ju ingen profesionell. Hon tar inte heller betlat utan nöjer sig med att vi står för film och sånt jag skickar hennes porfolio gutan så du får se.

Svar på tråden någolunda billigt bröllop på gotland