• Gutan

någolunda billigt bröllop på gotland

Jag har varken hört om Clueless eller Bacci bröder tyvärr. är de bra båda två eller? vet du om de kommer att spela någonstans i sommar (kommer vara på ön 29-31) så man kan "provsmaka" dem :)
    skall på provsmakning/lyssning av Get Back i Ljugarn 29 Juli.
    Sen efter sommaren så måsten vi nog sluta vela och böeja boka lite saker :) Scary..

• Gutan

OJ, va slarvigt det blev skrivet...skall nog gå och lägga mig nu :( Natt-natt

• Gutan

Va gullig du är :)
    ..jag vet jag borde ha lagt mig för länge sedan - jobbar i morgon.. phu.

• Gutan

Tihi, då kommer vi båda stå där i publiken och gissa vem den andre är...
    Ni skulle ha Spray va?! När gifter ni er?
    ..jag kanske hinner få en resention av dem från ert bröllop innan jag behöver bestämma mig också :)

• Gutan

Chrissa
    Kan detta vara Sprays hemsida:
    www.angelfire.com/wizard/spray
    Det verkar stämma ganska bra in när man läser på hemsidan :)
    "Roliga" är bra..man vill ju att de skall hjälpa till att dra igång festen till ytterligare en nivå.

• Gutan

Tjejer vad skall ni ha för fotografer?

Jag tycker att utbudet är ganska skralt på bra fotografer på Gotland. Är väl egentligen bara Leander som jag tycker verkar ok.. fast han är ju sååå dyr :(

Ja, Chrissa och mammaK det börjar dra ihop sig för er :) kommer ni att hänga kvar lite efter här på BT och berätta för oss rookisar hur det var och vad vi skall tänka på?! snälla söta :)

Jag har ju länge kvar ännu (försommar 2008). Fast det är nog bra för vi har inte bokat nått ännu. men man börjar få lite koll på utbudet iaf tror jag. Har även börjat gilla läget om att det kommer att kosta skjortan. vår första budget kommer nog aldrig att hålla. Men det är svårt att göra en budget när man inte vet vad nått kostar :) Ja, ja det ordnar sig - det är ju bara insatsen till vårt framtida hus som ryker :P

Jag skall gå på semester snart så vi hörs nog inte förrens i augusti och då vill jag höra ALLT om era bröllop...kanske lite bilder också ;)

Ooops det blev lite långt kanske.

• Gutan

Fick inte fram nått på hon Linda, hemsidan ville inte visa några foton :( Hon Ulrika hade å andra sidan en hel del fina bröllopsbilder. Har du varit i kontakt med henne och fårr någon prisuppgift?
    Vad hade du fler för några i lager? :)

• Gutan

ja jätte gärna. Vem skall/skulle ni ha, är det fortfarande fram skjutet till 2009 eller?

• Gutan

Det verkar ju schysst! Vad är det för decoration då? Rosor?

• Gutan

Ja, det är ett otroligt bra pris :)

Spännande för er tjejer! Lite avis är jag på att ni snart är färdiga med all plannering. Jag har precis passerat stadiet "kalla fötter" och nu gått in i "total förvirring" :) men snart kommer väl "ingen-förstår-mig-stadiet" även kallat "Bridzilla" i bröllopsspråk ;)
    Nä så illa skall det nog inte bli, jag försöker hålla en låg provil mot min omgivning i ärendet.. *tihi*

• Gutan

Kom att tänka på en annan sak - har ni råkat ut för någon hippa ännu? Eller det kanske är för tidigt.. Jag vet inte riktigt när man brukar ha det.

• Gutan

Ja, det var hippan jag menade :) mina vänninor har redan börjat stimma med mig om allt jävelskap de skall hitta på :P

• Gutan

Nope ingen av dem är gifta så de flåsar mig i nacken och vill vet allt om mit istället :) det är kul, men man vill ju hålla lite överaskningar också...kommer nog att bli svårt när de gäller dem.

Kommer du att ha tärnor?

• Gutan

Jag vet inte. Förut har jag sagt att jag inte skall ha det, men när det börjar komma i realtid så skulle det vara mysigt med tärnor...fast jag kommer inte undan med undet tre stycken. Om jag bara tar en så kommer det att bli sura miner tror jag tyvärr :( Fast OM jag kommer ha det så får de pröjsa sina egna klänningar om de vill va tärnor hihi

• Gutan

Fast för min det är det inte så viktigt att de skall ha en exakt färg eller lika klänningar, blir mer personligt om de själva väljer lite (inom rimliga gränser) och sen knyter man ihop det med att de tex har samma färg på en shal eller ett band i midjan..
    Svårt att få ett färgprov att utgå ifrån, jag tycker det kan va svårt att hitta en snygg klänning i vilken färg som helst :)

• Gutan

Nej, inte mer än att den skall vara A-linjeformad :) var en helg i Sthlm och provade lite olika modeller för att kolla vad som jag passade, det var kul fast lite scary. Hade fått för mig att jag inte skulle se klok ut i bröllopsklänning, men det gick bra tyckte jag.

Är din färdigsydd ännu?

Skall nog fundera på att gå och lägga mig nu. Men vi hörs säkert nått imorgon, sen åker jag bort på semester och kommer tillbaka i augusti förmodlingen.. :(

• Gutan

OT
    Hejdå brudar - vi hörs i augusti..imorgon bitti så åker jag på semester utan tillgång till dator.
    Kram på er.

• Gutan

Nu är jag tillbaka :)
    Hur har det gått för er?? Hur blev det med allt nu då? Känns som jag missat massor.

Har sommaren varit bra?
    Min sommar har iaf varit bra, även om inte varit vad det borde..

Svar på tråden någolunda billigt bröllop på gotland