Inlägg från: Serenity |Visa alla inlägg
  • Serenity

någolunda billigt bröllop på gotland

mammaK:
    det är ju din mamma som jag ska ringa och fråga angående tårtorna kul att du hoppade in,undrade var du tagit vägen. Fick du min mail med de olika dekorationerna som jag ville att du skulle visa din mor?? hoppas att hon inte blev skrämd nu

• Serenity

Nej men stackarn!!! det är absolut inge bråttom med tårtorna så det behövs inte stressas Hälsa så mycket från mig och hoppas att allt är bra,läskigt ändå att köra av vägen.

• Serenity

Dom hann aldrig skicka den,det var ödet. Han hade skickat iväg den nån sekund innan han såg mitt mail där jag skrev att jag var sååå missnöjd då sprang han (vet inte varför jag får för mig att det är en man jag pratar med,skriver han hela tiden) och hämtade paketet igen och vi håller på att prata om hur vi ska göra. Jag vill ha en annan klänning men den är dyrare så han vill att jag ska lägga ut mer pengar men då får jag båda klänningarna. Försöker förklara för honom att jag vill INTE ha den rosa,inte ens om dom fixar till den...tyckte inte om hur den såg ut helt enkelt,färgen var ju skit! han säger att färgen är så pga av kameran,hahaha yeah right!

• Serenity

Jag får hålla er informerade det går säkert bra

• Serenity

hej tjejer,hittade en jättegullig tjej som gör jättefina tårtor för 30kr/bit...vet inte vad gotlänkska konditorier brukar ha för priser på sina bröllopstårtor men jag tycker det är ett väldigt bra pris. Hon kan hittas på familjeliv.se här har ni hennes sida,kan hända att man måste vara medlem för att se den dock
    www.familjeliv.se/hem/maraschino/galleri.php%E5rtor

• Serenity

åååååh...låter gott gott! 20 kr bit är ju nästan ingenting juu! hur bra som helst
    vart gifter du dig mamma K??

• Serenity

vilken bra ide att garnera själv! då får den ju er touch liksom,hihi vart ska festen vara? är på jakt efter en ny lokal,har FORTFARANDE inte fått prisförslag från björkhaga,är inne på den andra veckan nu *suck* sämst service

• Serenity

ååh,va najs..vi funderar på sjöviksgården på ljugarn. Blev helt frälst över stället! kostar 1000kr per natt man hyr då.

Hur är det me din mor?

hur blir det med dekorationer? har du köpt din klänning och så? jag väntar på min nya klänningen eftersom min första blev fulast av de fulaste

• Serenity

hahaha,ja jag tror nog den blir myycket finare än min ska bli kul att se min känning live dock,får se om den är så hemsk IRL,det tror jag den är

Nä måste sova nu...sov gott mamma K,hoppas lokalen ser ut som en dröm när den är klar

• Serenity

chrissa känner en del folk tror jag när jag var och kolla på sjöviksgården så träffade jag Lena och hon jobbar på bröllop som servitris,kankse hon kan hjälpa dig. Ska leta lite efter hennes nummer....du kan skriva din mail så kan jag maila dig infot...vill inte lämna ut det här för respekt till henne

Svar på tråden någolunda billigt bröllop på gotland