• miffolina

Problem i sägen...(långt)

jag läste nånstans att spermiemedlet kommer tillbaks till Sverige! Så pessar kommer inom kort att bli ett alternativ.

Men jag förstår inte riktigt problemet - är det att han tycker att han tänder av när han ska ta på den lilla gummihatten? Det finns ju sätt att göra den biten roligare. Jag kan iof förstå att han tycker att det är jobbit att han tycker att det är jobbigt osv, det blir ju en ond spiral av det.

Usch, tråkigt det där.

• miffolina

MollyMolly - det där med att få tillbaka lusten... det är svårt dät där. Ibland tror jag att man måste ge den en liten knuff, väcka lusten med lust. Men jag har inga tips på hur du ska gå tillväga, speciellt om din kille inte känner sig redo (du kan ju inte tvinga honom till sex). Det enda ni kan göra under tiden, tills han blir redo är att prata, prata prata. Tig inte ihjäl det, då kommer det aldrig att hända nåt.

• miffolina

tråkigt det där med att det inte funkar. Kondom är ju annars det ultimata preventivmedlet utan biverkningar för någon. (det där med äta kolapappret är skitsnck från dönickar som helst vill att tjejen ska ta allt ansvar)

• miffolina

Buslinna - så klart :)

• miffolina

Nä men det jag tänker på när jag säger att det är bullshit med kolapappretsnacket är att känseln inte minskar sådär helt avsevärt för killen om han har gummihatt på, litegrann, visst, men inte så mycket att det blir heelt meningslöst med sex med kondom, som många säger.

Men jag kan förstå att spontaniteten inte blir densamma, å andra sidan är det också en vanesak där.

/ viftar med gummihatten käckt på svaj :)

• miffolina

"Snart ska det ju komma ett p-piller för män, fråga barnmorskan om det är klart."

Som jag fattat det är dom pillren ännu på försöksstadiet och med alla tester och tillstånd hit och dit så dröjer det minst 10 år innan dom kommer. *suck*

Svar på tråden Problem i sägen...(långt)