Problem i sägen...(långt)
Jag och min pojkvän har ett problem.. Vi är båda 20 år och har varit tillsammans i lite mer än 2.5 år.
Vi älskar varandra, har kul tillsammans och vi kan prata om allt. Men just nu funkar det inte alls i sängen..
Jag har märkt under ungefär ett halvår att han har blivit mer och mer ointresserad av att ha sex med mig, jag har tagit initiativ nästan varje gång och jag har fått nobben massa gånger. Efter nån månad av detta började jag ifrågasätta om något var fel, om han hade tappat sina känslor för mig, om han var sugen på att vara singel, eller bara varför han tappat lusten. Varje gång jag frågade svarade han att allt är bra med hans känslor för mig och att han bara har "mindre" lust just nu.
Jag litar så klart på honom så jag försökte att inte pressa honom utan istället mysa å så utan sex, har också testat att förföra honom på alla möjliga sätt. Men nu för några veckor sen tröttnade jag helt på det här ointresset för min kropp som han visade och jag konfronterade honom igen. Då erkände han att det beror mycket på att vi måste använda kondom (jag har testat hormoner men det är inget för mig). Han sa att han absolut inte ville känna så å att han inte ville säga nåt till mig för att han vet att jag skulle bli ledsen (vilket jag så klart blev).
Efter han erkänt det tyckte han att det var bättre att det är så han känner än att det är mig han har tappat lusten till, vilket jag kan hålla med om till vis del men ändå inte. Nu känns det som om allt är mitt fel för att jag inte vågar mer hormoner eller kopparspiral och inte litar till 100 på p-datorer. Känns som om jag inte är tillräklig för honom, som om han hellre ser på tv än har sex med mig för att vi måste ha kondom... Det känns hemskt!
Jag har pratat med honom om allt detta och vi älskar varandra och vill verkligen vara tillsammans så vi ska rida ut den här stormen, men snälla ni hjälp mig så att jag kan må bättre! Just nu har vi sex-uppehåll. Han ska få förföra mig när han känner sig redo, och det är inte det att jag måste bli tillfredsställd hela tiden men jag saknar ändå sex, för mig är det kärlek och tillhörandeskap.
Ledsen att det blev så långt, var bara tvungen att skriva av mig för att jag mår så dåligt över detta, jag vet ju att alla kan tappa lusten ibland men det känns ändå inte bra.
Hoppas ni har kloka råd som alltid =)