• Princessdiamond

BT-Crew

Jag måste bara säga att jag tycker det är så dåligt att utlova massa förändringar som sen aldrig blir av!

så jag tycker ni skall ta bort texten på er startsida om dessa förändringar som skall komma inom kort..

ni började lova detta för 1,5 år sedan.. men ännu har vi inte sett något..

patetiskt..

• Svar på tråden BT-Crew
  • amorin

kan inte annat än hålla med

• blueberrypie

Ingen från BT som svarar?!

• Bruden blå

tror inte BT vågar svara längre faktiskt.
    Dom lovar och lovar men håller aldrig. Dom är väl medvetna om att dom som skriver på detta forum sällan är här mer än 1,5 år. så man hinner ju liksom inte tjata så mycket på dom. så den där texten lär väl ligga kvar några år till eller så.

• Cookie Dough

Alltså... vissa förändringar skulla ha ägt rum för typ 3-4 år sedan.

• Princessdiamond

fruktansvärt dåligt!

är det någon mer än jag som upplever att BT är väääldigt segt eller tom inte funkar alls lite titt som tätt??

jag har haft de problemen nu i några dagar.. *suck*

• Sister of the Night

Går man och väntar på förändringar som utlovas men aldrig dyker upp så kan jag förstå att det till slut känns lite surt.

Men trots det vill jag gärna påminna om att man faktiskt får en hel del alldeles gratis på BT, det är inte illa när allt kommer omkring.

• Noomi

Grejen är att de flesta skulle nog vara jättenöjda med BT (förutom när det segar) om det inte hade varit för de utlovade uppdateringarna. Har man blivit lovad något så är det klart att man blir besviken när det hela tiden skjuts upp.
    Men nu verkar det som att bara FL prioriteras och vi här på BT får nöja oss med att Patrik tittar in då och då med ny info om att uppdateringarna "strax" är klara.

• Sister of the Night

Noomi

Ja, att set segar ibland har jag märkt. Fast det är inte hela tiden.

Hm, det där med FL har jag missat.

• drömbrud

Jag har vart här mycket längre än 1½ år. Hoppas verkligen att de fixar de där uppdateringarna snart. Jag har mailat dem, men de vsarar inte heller

Svar på tråden BT-Crew