• Princessdiamond

BT-Crew

Jag måste bara säga att jag tycker det är så dåligt att utlova massa förändringar som sen aldrig blir av!

så jag tycker ni skall ta bort texten på er startsida om dessa förändringar som skall komma inom kort..

ni började lova detta för 1,5 år sedan.. men ännu har vi inte sett något..

patetiskt..

• Svar på tråden BT-Crew
  • Noomi

Sister of the Night
    BT:s systersida Familjeliv fungerar på ungefär det sätt som det är tänkt att BT ska göra. Dvs att alla användare har egna sidor osv. Finns bättre funktioner också, man kan tex uppdatera TS, citera och lägga in bilder i inläggen.
    Det är där allt krutet läggs eftersom de har fler användare och fler annonsörer.

• Sister of the Night

Noomi

Oj! det är alltså DET folk här går och väntar på?

Kan medge att det lät rätt flott :)
    *men undrar i mitt stilla sinne om jag själv skulle använda alla finesserna....?*

• Princessdiamond

jag vet inte om jag bryr mig så mycket om funktionerna i sig..

jag är mer arg och besviken över dessa löften som har funnits i flera år men som aldrig uppfylls..

tycker det är dålig stil..

• 15septbrud

jag använder fl mkt eftersom jag har barn. den sidan är super! bt är trist och grå om man jämför. sen att den segar ofta är jobbigt. men klart, man hittar en hel del info här så man stannar kvar. men det skulle va kul med lite uppdatering!

• Princessdiamond

nån mer än jag som inte kunde komma in på nästan hela dagen igår?

tycker bara det blir värre och värre..
    har krånglat mycket för mig det senaste.. :(

• Miss Cykel

Jag kunde inte heller komma in på sidan under gårdagen. Vilken tur att jag inte behövde åt "min sida" med gästlista osv. Drygt också när vi har länkat presentlistan dit, och den inte funkar ibland. Grrr....

• Lena+Mattias=sant

Jag bryr mig inte heller om uppdateringar förutom en anmälningsknapp på annonser oxå inte bara på inlägg men de får fixa prestandan och driftsäkerheten.

• Miss Cykel

Lena+Mattias=sant: Håller med. Har egentligen inte sett uppdateringarna alla pratar om, men att man däremot ska kunna komma in på sidan varje dag känns viktigt. :)

• Gable

Nån som har provat att maila BT?

Svar på tråden BT-Crew