• Princessdiamond

BT-Crew

Jag måste bara säga att jag tycker det är så dåligt att utlova massa förändringar som sen aldrig blir av!

så jag tycker ni skall ta bort texten på er startsida om dessa förändringar som skall komma inom kort..

ni började lova detta för 1,5 år sedan.. men ännu har vi inte sett något..

patetiskt..

• Svar på tråden BT-Crew
  • Gable

Inte fått nåt svar på mitt mail. Urdåligt!!

• Söderbröllop

Jag skrev den 24 maj till ansvariga på BT, efter att sidan legat nere i över 17 timmar.

Det tog 5 dagar för dem att svara, så här skrev jag, se svaret nedan:

Hej!

Bröllopstorget låg nere i många timmar, varför finns ingen information om detta?

Det skapar ju en frustration som är så onödig!

Ni kan väl skriva ut någon förklaring på hemsidan eller i forumet, det är många som undrar? och kommer det bli så här igen?

Hej,

Bröllopstorget är aktiv och i drift. Vänligen prova att stänga av cachefunktionen i ditt lokala webbläsarprogram eller för att göra detta en enstaka gång så använd F5-knappen på tangentbordet!

Kvarstår problemet, vänligen kontakta oss igen!

PS: När cachen är aktiv så ser du sidan som den såg ut senast du besökte den och om då en felaktig sökning eller någonting annat inträffar vid ett enstaka tillfälle så fortsätter sidan att se likadan ut tills du uppdaterar cachen och det kan upplevas som att "sidan ligger nere" när den i själva verket inte gör det. Enklast löser du detta som ovan informerat, genom att "ladda om cachen" eller avvaktivera den.

Goddag yxskaft!!! Snacka om att dumförklara mig! Jag blir förbannad... Det var verkligen inte cachen det handlade om.

• Pumpkin

Ensöderböna: *Suck* Ja, vad säger man?

• Klurifax

Men de bryr sig inte om BT! Det är bara satsningar på Familjeliv hela tiden... Där informeras titt som tätt... och svaras inom 24 timmar. *suck*

Synd man får så bra råd av användarna här, annars hade jag bojkottat BT!!!

• rocketqueen

Är det någon från BT som har lust att bemöta kritiken för en gångs skull, utan att plocka bort tråden?

• Gable

Det verkar inte så, jag mailade till dom för länge sen och länkade till just den här tråden.

Icke ett livstecken har jag sett till!

• Fru0707

SKitdålig stil! Man borde kanske göra en artikel om de hela på Aftonbaldet el Expressen! Då skulle de säkert vakna till liv minsann.. nån so har lust att göra de så slå till!

• Bedbug

Varför skulle de bry sig? Folk fortsätter ju att vara här även om de inte sköter sitt jobb överhuvudtaget... =/

• Princessdiamond

det e ju det som är problemet..

som folk påpekar då och då här så är det en gratissajt.. hade vi betalat så hade de nog inte vågat strunta så totalt i oss..
    men så hade man ju inte godtagit det här om man hade betalat heller.. DÅ hade jag ALDRIG stannat kvar kan jag säga!

har lust att bojkotta BT oavsett.. men som sagt.. man har ju fått kontakt med så många trevliga personer här inne..

• Bröllopstorget

Jag förstår att det känns surt att gå och vänta på den nya versionen. Jag tycker detsamma. Tyvärr hänger allt på Patrik, han har dessvärre varit tvungen att prioritera teknikdriften för både BT och FL framför utvecklingen, mest pga FL som har enorma belastningar plus att han är operativ VD så det har inte hänt något nytt på FL heller vad gäller applikationsutveckling på år och da´r vågar jag påstå.

Egentligen ska man inte behöva prioritera, men av två dåliga alternativ så har tillgängligheten av sajterna gått före allt annat.

Dessvärre kan man inte lägga grunden för vidarutveckling på det sättet så nu lägger vi ner stora resurser på att hitta bra kompetens, vilket är lättare sagt än gjort.
    Vi har redan ett driftföretag som sköter den generella driften åt oss, men vi behöver även mer resurser "in house".
    Om ni känner någon som verkar passa in på följande, hör gärna av er. Egentligen är det mer av en systemutvecklare än en webbutvecklare vi söker.

www.manpower.se/MPNet3/Content.asp&JobID=326130&Ref=ELAN_NEW

All layout är redan klar sedan ungefär ett år tillbaka och personligen tycker jag att det är enormt frustrerande att det inte kommer ut till er.
    Jag som gränssnittsutvecklare har uppdaterat vissa funktioner så när det väl släpps så kommer det bli mycket bättre än FL idag, men jag har redan börjat jobba på en ny version för den också.

Vi andra försöker så gott det går frigöra resurser så Patrik ska kunna slutföra uppdateringen som, tro det eller ej bara har några dagars intensivt jobb kvar.

Svar på tråden BT-Crew