Jag skrev den 24 maj till ansvariga på BT, efter att sidan legat nere i över 17 timmar.
Det tog 5 dagar för dem att svara, så här skrev jag, se svaret nedan:
Hej!
Bröllopstorget låg nere i många timmar, varför finns ingen information om detta?
Det skapar ju en frustration som är så onödig!
Ni kan väl skriva ut någon förklaring på hemsidan eller i forumet, det är många som undrar? och kommer det bli så här igen?
Hej,
Bröllopstorget är aktiv och i drift. Vänligen prova att stänga av cachefunktionen i ditt lokala webbläsarprogram eller för att göra detta en enstaka gång så använd F5-knappen på tangentbordet!
Kvarstår problemet, vänligen kontakta oss igen!
PS: När cachen är aktiv så ser du sidan som den såg ut senast du besökte den och om då en felaktig sökning eller någonting annat inträffar vid ett enstaka tillfälle så fortsätter sidan att se likadan ut tills du uppdaterar cachen och det kan upplevas som att "sidan ligger nere" när den i själva verket inte gör det. Enklast löser du detta som ovan informerat, genom att "ladda om cachen" eller avvaktivera den.
Goddag yxskaft!!! Snacka om att dumförklara mig! Jag blir förbannad... Det var verkligen inte cachen det handlade om.