BT-Crew
Jag förstår att det känns surt att gå och vänta på den nya versionen. Jag tycker detsamma. Tyvärr hänger allt på Patrik, han har dessvärre varit tvungen att prioritera teknikdriften för både BT och FL framför utvecklingen, mest pga FL som har enorma belastningar plus att han är operativ VD så det har inte hänt något nytt på FL heller vad gäller applikationsutveckling på år och da´r vågar jag påstå.
Egentligen ska man inte behöva prioritera, men av två dåliga alternativ så har tillgängligheten av sajterna gått före allt annat.
Dessvärre kan man inte lägga grunden för vidarutveckling på det sättet så nu lägger vi ner stora resurser på att hitta bra kompetens, vilket är lättare sagt än gjort.
Vi har redan ett driftföretag som sköter den generella driften åt oss, men vi behöver även mer resurser "in house".
Om ni känner någon som verkar passa in på följande, hör gärna av er. Egentligen är det mer av en systemutvecklare än en webbutvecklare vi söker.
www.manpower.se/MPNet3/Content.asp&JobID=326130&Ref=ELAN_NEW
All layout är redan klar sedan ungefär ett år tillbaka och personligen tycker jag att det är enormt frustrerande att det inte kommer ut till er.
Jag som gränssnittsutvecklare har uppdaterat vissa funktioner så när det väl släpps så kommer det bli mycket bättre än FL idag, men jag har redan börjat jobba på en ny version för den också.
Vi andra försöker så gott det går frigöra resurser så Patrik ska kunna slutföra uppdateringen som, tro det eller ej bara har några dagars intensivt jobb kvar.