• Svar på tråden Den lyckligaste dagen i mitt liv!
  • Lainan

Tack så mycket!

Jag ska lägga upp fler bilder så fort jag får tid, älskar ju själv att titta på andras bröllopsbilder! *ler*

• Lainan

twentyfirstofapril

Tack så mycket!
    Åhhh, vad jag längtar efter våra fotografier från fotografen, det tar nog ett par veckor till...

• Lainan

WomanOnTop

De var löjligt enkla att göra. Jag skrev ut namnet på pappret, fyllde i med embossingpenna, strök på embossingpulver, höll det över brödrosten och vips så var de klara!

Tack förresten!

• Lainan

Sussa - juni 07

Tack!
    Vi var 48 sittande gäster, kändes alldeles lagom, fast man hann inte prata så mycket med alla som man ville, allt gick så snabbt! Men så är det väl när man har roligt!

• Lainan

summer bride

Jag hyrde den bara, på Randiga Rutan i Kristianstad, annars hade den kostat 1500 kr.

Tack!!

• Lainan

summer bride

500 kr, men det var det värt, man kände sig som en prinsessa...

• Lainan

Ingen mer som vill ta sig en titt? *ler*

• Lainan

Fröken JK

Japp, det användes till ljussången, kommer faktiskt inte ihåg vilken sång det var, det var min mamma som ordnat med det. Våra föräldrar hade gjort ett stort hjärta i trä där de borrat små hål till ljusen. Det var ganska mäktigt och mysigt med så mycket tända ljus och alla som sjöng...

Jag ska kolla upp vilken sång vi hade...

• Lainan

Felicity_Cute

Tack så mycket!
    Jag hittade löparna på Panduro i Växjö, men det ingick inte i deras ordinarie sortiment. Du kanske vill köpa mina? De är i bra skick, men klippta så att varje längd passar ett 180 cm bord.

• Lainan

Felicity_Cute

Vi köpte dem för knappt 300 kronor och har så att det räcker till 10 bord - är det tillräckligt?

Jag kan släppa dem för en hundring exkl frakt. MEN jag vill kolla först så att de är i bra skick, känns inte rätt att sälja något som inte är helt och fräscht...

Har även en massa lila sand om du är intresserad, i tre olika nyanser.

• Lainan

Felicity_Cute

Jag ville bara säga att jag precis svarat på ditt mail...

Svar på tråden Den lyckligaste dagen i mitt liv!