9 Junibrudar!
Hej allla 9 Juni-brudar!
Hur mår ni? Börjar ni bli lite nervösa, precis som jag? Har ni allt fixat och klart? Skriv och berätta, vi har inte långt kvar...
Hej allla 9 Juni-brudar!
Hur mår ni? Börjar ni bli lite nervösa, precis som jag? Har ni allt fixat och klart? Skriv och berätta, vi har inte långt kvar...
Går runt med hoppande grodor i magen. Jag vet att man inte ska säga så här men god vad skönt det ska bli när allt är över.
Lite nervös ibland men inte så mycket som jag trodde jag skulle vara.
Har lite kvar att fixa med med de mesta är klart.
träffade prästen igår, kändes bra!
Hämtar ringar idag
Hämtar klänning på fredag (försenad från ändring , men nu klar... )
9 juni var det här också!
Börjar bli jättenervös o ibland önskar jag att jag o min blivande bara rest bort....
Ser dock jättemycket fram emot allting och går runt med en pirrande känsla i magen hela tiden. Ska verkligen försöka njuta sista veckan o ha det mesta klart denna veckan utom sådant som bara kan fixas dagarna innan.
mandarina
Jag tycker också det ska bli jätteskönt när allt är över!! Faktiskt! Sedan åker vi på bröllopsresa till Cypern 4 dagar efter bröllopet. Sen har vi hela härliga sommaren framför oss med mycket semester. Det känns jättehärligt att även ha det att se fram emot.
Vi är så glada att vi lagt bröllopet i början av sommaren både för våran egen skull o alla inblandades. Sedan ska vi bar njuta av sommaren.
I slutet på august ska vi själva gå på våra bästa vänners bröllop och det ska bli jättekul att "bara" vara gäst då.
Ser fram emot att bli fru. Vi är som nykära igen och det känns helt fantastiskt. Vi jobbar dessutom på bebis för första gången nu också. Spännande!
Vi har kvar:
köpa cider på systemet
köpa saker till vårt gottebord
köpa godis till gästernas små påsar
prova klänningen en sista gång
Annars tror jag att vi är klara med det mesta!
Dagen innan har vi massor att göra men då får vi hjälp med dukningen osv.
Längtar så till fredagen innan, det ska bli så skönt när det äntligen blir dags!
Kolla in vädret. Yey!
expressen.se/vader/1.700904
JAAAAAAAA....men vågar man hoppas
KLart vi vågar. Det kan inte regna på VÅR bröllopsdag heller. Tor skulle bara våga ta fram sin hammare.... Då jävlar får han stryk!
Ja du har rätt, jag har köpt ett dyrt paraply också och damen i butiken sa att då kommer solen att skina
så jag litar på henne, expressen och tor
och dig såklart mandarina
Juni07
Då är det ju dig vi har att tacka om det är fint väder. Hade du inte köpt paraplyet hade det helt klart regnat. Haha
Här är en 9:e juni-brud till! Håller med alla föregåede talare om att det är helpirrigt just nu. Jobbar sista dagarna den här veckan sen är jag ledig hela nästa - känns som heeelt rätt uppladdning!
Det mesta är fixat, vi väntar en stund till med att trycka upp festprogrammen utifall att det blir några ändringar i sista minuten (vi har några "föraningar" om att det kan bli avhopp bland gästerna pga olika orsaker). Inget vi inte har förståelse för eller så, men vi vill ju gärna att bordsplacering och gästinfo ska vara så uppdaterat som möjligt.
Jag ska också hämta min klänning på fredag! Den har varit klar i evigheter och jag har avsiktligt väntat med att hämta den. Hade helt enkelt inte kunnat hålla mig ifrån att både prova den typ, varje kväll (hehe) och visa för m2b (HAN vill INTE se den fast jag inte har nåt emot det!) :)
Jag blir fullkomligen överlycklig över väderprognoserna! Har haft så mycket nojor den här veckan mtp hur det ser ut just nu. Vi gifter oss utomhus så vädret betyder allt just nu!!!