Inlägg från: Emma 06 |Visa alla inlägg
  • Emma 06

9 Junibrudar!

9 juni var det här också!
    Börjar bli jättenervös o ibland önskar jag att jag o min blivande bara rest bort....

Ser dock jättemycket fram emot allting och går runt med en pirrande känsla i magen hela tiden. Ska verkligen försöka njuta sista veckan o ha det mesta klart denna veckan utom sådant som bara kan fixas dagarna innan.

mandarina

Jag tycker också det ska bli jätteskönt när allt är över!! Faktiskt! Sedan åker vi på bröllopsresa till Cypern 4 dagar efter bröllopet. Sen har vi hela härliga sommaren framför oss med mycket semester. Det känns jättehärligt att även ha det att se fram emot.

Vi är så glada att vi lagt bröllopet i början av sommaren både för våran egen skull o alla inblandades. Sedan ska vi bar njuta av sommaren.

I slutet på august ska vi själva gå på våra bästa vänners bröllop och det ska bli jättekul att "bara" vara gäst då.

Ser fram emot att bli fru. Vi är som nykära igen och det känns helt fantastiskt. Vi jobbar dessutom på bebis för första gången nu också. Spännande!

Vi har kvar:

köpa cider på systemet
    köpa saker till vårt gottebord
    köpa godis till gästernas små påsar
    prova klänningen en sista gång

Annars tror jag att vi är klara med det mesta!

Dagen innan har vi massor att göra men då får vi hjälp med dukningen osv.

Längtar så till fredagen innan, det ska bli så skönt när det äntligen blir dags!

• Emma 06

Hej tjejer , bara 8 dagar kvar nu....

Känner ni er pirriga, stressade, förväntansfulla, ja vad??????

Har ni mycket kvar att göra?

Vi är färdiga med det mesta, lite smågrejor kvar bara som tex hämta dricka på systemet, prova klänningen, köpa gottebordssaker

Jag är jättenervös!!!
    Någon mer?

• Emma 06

BARA 3 DAGAR KVAR!!!

Vi fixar o donar med bröllopet hela tiden, skrivit listor vad som ska göras under torsdagen o fredagen.

Vi har precis fått tag på en tjej som ska filma vår dag, jättekul att ha o titta på sedan!

Jag har varit o fixat mina naglar- de blev jättefina!

Jag har även förlängt mina ögonfransar-fantastiskt resultat!

Jag börjar bli väldigt, väldigt nervös....
    Tur att jag fått med mej ett par tjejkompisar till frissan på bröllopsdagen som kan lugna mej lite....

Just nu går jag även omkring o funderar på om jag kan vara gravid- första försöket tillsammans o vi hade sex mååånga gånger under troliga ägglossningsdagar. Det kan ju dock vara mensen som kanske snart är på väg- tecknena är ju ganska lika i början.

Kram o lycka till på lördag alla 9 junibrudar!!

Ska ni föressten dricka lite skumpa innan vigseln typ hos frissan eller under fotograferingen?

Jag funderar på det....

Ha det gott!!

Svar på tråden 9 Junibrudar!