• 7 juli 2007

svensexa imorrn, dotter sjuk

Så typiskt, min blivande ska på svensexa imorron. Och vår tvååring ligger med 40,1 i feber. Så kul!

• Svar på tråden svensexa imorrn, dotter sjuk
  • 7 juli 2007

Nä, det var överhuvudtaget inte det jag menade, att han ska stanna hemma!Menar att det är typiskt att hon ska blí så dålig när han ska iväg. Hon har aldrig haft så hög temp förut. Hon ligger bara i soffan och stirrar. Vilket inte brukar hända när hon har feber.Blir väl lite orolig bara.

• 7 juli 2007

Tack zukigirl. Han lär inte gilla att vara ute när hon är så dålig. Inte för att han kommer stanna hemma, men orolig lär han vara.

• 7 juli 2007

Det verkar som det blir en hel del missförstånd här. Med typiskt menar jag att våra barn har en tendens att ofta bli sjuka när det är nåt särskilt. Tex när vi hade vår 25-årsfest. Då fick den stora dottern hög feber och öroninflammation. Jag försöker absolut inte ge honom skuldkänslor, han vet ju inte ens att han ska iväg imorron...

• 7 juli 2007

Miss Bennet:tack, det var ett bra förslag! Dem hade nog inte tänkt att han skulle ha mobilen med sig. Bestman har väl det i och för sig

• 7 juli 2007

Det är klart att hon får vård. Jag har tagit hand om mina sjuka barn förut. Dock inte med så hög feber. Jag hoppas och tror att min blivande får en skitkul dag imorron.

• 7 juli 2007

Blivand fru Ljung: tack så mycket! Vi sitter nog här, jag och lilltjejerna och käkar glass allihop imorron. Mysigt!.

Soofia: Det var inte min mening att låta som nån påstått att jag inte tar hand om mina barn.
    Hon hinner nog bli frisk innan den här diskussionen är slut. :)

• 7 juli 2007

Har lyckats få ner febern till 38,4. Härligt!

• 7 juli 2007

Nu är min blivande på svensexan. Shit vad förvånad han blev när killarna stormade in här! Han blev inte särskilt snygg när dem klätt honom heller: leopardmönstrade tights, blå baddräkt över, rosa benvärmare och sist men inte minst en gul krullperuk!. Jätteläckert

• 7 juli 2007

chrissa: hon har fortfarande feber, men den har gått ner lite grann. Får sätta oss o käka glass ikväll, jag och barnen. :)

• 7 juli 2007

Hennes feber var nere i 38 grader när jag la henne för en timme sen. Det känns skönt. Tack för alla snälla kommentarer! Skönt med folk som förstår. Fick uppdatering om svensexan för ett tag sen. Förste man till akuten... Han ramlade ner för en trappa och fick åka till Sahlgrenska. Ingen större fara dock: han var tydligen ganska överförfriskad bara. Hoppas min blivande klarar sig ifrån sjukhus...:)

• 7 juli 2007

Han har för övrigt få byta om nu till kvällen när dem ska ut: långklänning med paljetter och svart fjäderboa.:)

• 7 juli 2007

God förmiddag alla. Han kom hem hel vid tretiden i natt. Skulle tro att han tillhörde skaran som höll sig något nyktrare. Berusad var han, men inte som jag hade föreställt mig. Klänningen var verkligen skitful. Han är väldigt okvinnlig i vanliga fall, så det såg verkligen förskräckligt ut. Men några av killarna som var med kan tydligen inte hantera sprit så bra. Killen på akuten är i alla fall hemma igen. Blåslagen och limmad i huvet. Två andra som var med åkte hem innan dem kom till krogen...Skönt att han är hemma nu. Han hade jätteroligt sa han. Det är ju huvudsaken. Dotterns feber ger sig inte riktigt, så det blir väl till och ringa vårdcentralen imorgon. Oj, var långt det blev!

Svar på tråden svensexa imorrn, dotter sjuk