• MrsMoreira

Vad trött jag blir...

Vi har planerat en supertrevlig möhippa åt min syster för ynka 300kr per person inklusive middag, exklusive utgång på kvällen (men vi har samlat in till ett helrör). Nu kommer information om hennes m2bs svensexa, som min kille redan tackat ja till att gå på men då hade ingen planering gjorts. 1000kr per person kommer det att gå på.

Jag blir så trött! Vi planerade möhippan så att alla, oavsett ekonomi kan vara med. Nu måste min kille tacka nej, fast han redan sagt ja, pga att han som planerar tänker med arslet.....

• Svar på tråden Vad trött jag blir...
  • MrsMoreira

Får väl hoppas att han kanske ändrar planeringen när min kille tackar nej... Men han borde väl ändå förstå att det inte är såna pengar som finns i denna bekantskapskrets, för jag vet att han har sett inbjudan till möhippan då jag skickade den till honom (hade inte hans tjejs mail)... Bör man inte då reflektera över kostnaden?

Och jag vill ju lägga mig i här, ringa syrran och be henne snacka med honom, men min kille vill inte det..... Så det är bara att se på när det går åt skogen.

Svar på tråden Vad trött jag blir...