• 21/8-04

Varför faller man för frestelsen???

ja, hade jag hunnit stoppa mig själv så hade kanske inte vågen stått still

så alla tips e välkomna

• 21/8-04

kroppsnära- hur mycket har du tänkt gå ner? Funkar den dieten?

Jag har själv gått ner 16 kg på 1.5 år men nu händer det inget mer
    jag började äta mindre och nyttigare, även röra mer på mig, nu har nog motivationen flugit sin kos

• 21/8-04

jag kan instämma i att man stoppar i sig saker när man är uttråkad eller stressad osv...tipset om promenad tex ska jag tänka på!
    svårt oxå när maken är ett riktigt fikafreak om kvällarna=(
    menjag får bita i de sura äpplet för 5-6 kg vill jag tappa innan sommaren...det värsta e att den har nästan börjat

• 21/8-04

Vi får väl peppa varann så det händer nåt!!!

• 21/8-04

känner mig motiverad idag!
    ska nog fasen ta en stund på orbitrecken och en skön kvällspromenad. härligt väder hos mig idag!

• 21/8-04

absolut!
    Har precis blivit klar med mat, disk o allt. Ungar o gubbe ute med min svåger o hans 3 kids,kaffe o muffins klart till dem så nu ska jag ge mig ut i skogen
    På återskrivande=)

• 21/8-04

jag e tillbaka! sitter nu med en kopp kaffe o känner mig nöjd dagen har flutit på utan extremt sug efter "gott". Blev en muffins till kaffet men så har jag oxå varit ute o gått (o även joggat)ca 45 min underbart förutom att jag blev lätt biten av en mötande hund i armen Hur har dagen varit för er andra???

• 21/8-04

ja det var en hund o ung kille jag mötte i skogen. hunden hoppa upp o nafsade till mig i armen, brände till lite, men när jag kom hem var det stort märke! idag är jag alldeles blå

• 21/8-04

tack för omtanken!
    det gick inte riktigt hål men j**ligt öm i området omkring

• 21/8-04

Hahahaha det var bra!!!!

Svar på tråden Varför faller man för frestelsen???